| Author |
Message |
Topic: Den som hadde hatt en tidsmaskin... |
71HEMI
Replies: 12
Views: 26039
|
Forum: Mopar i media Posted: Tue Feb 19, 2013 9:59 am Subject: Re: Den som hadde hatt en tidsmaskin... |
Ikke gærn pris på en slik i 1970
$2990 i 1970 tilsvarer $17570 i dag, allikevel en god pris. |
Topic: 572 Hemi i 1970 challenger |
71HEMI
Replies: 6
Views: 17095
|
Forum: A, B og E-body Posted: Thu Nov 22, 2012 8:55 pm Subject: 572 Hemi i 1970 challenger |
Takk for tips, hva med gearkassen ?
Denne ble ikke solgt, og er med kasse:
http://www.ebay.com/itm/Hemi-572-Ray-Barton-Cross-Ram-/330827665451?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4d ... |
Topic: 572 Hemi i 1970 challenger |
71HEMI
Replies: 6
Views: 17095
|
Forum: A, B og E-body Posted: Thu Nov 22, 2012 9:40 am Subject: 572 Hemi i 1970 challenger |
http://www.moparperformanceonline.com/p-1272-572-hemi-crate-engine-650-horsepower-black.aspx
http://www.moserengineering.com/complete-rear-end-assemblies/moser-60-musclepak-muscle-pak-pack.html |
Topic: VIPER |
71HEMI
Replies: 2
Views: 11425
|
Forum: Mopar i media Posted: Thu Sep 29, 2011 10:03 pm Subject: VIPER |
| http://www.vgtv.no/#!id=44439 |
Topic: SVEISEJOBB i BERGEN |
71HEMI
Replies: 2
Views: 14381
|
Forum: Off topic - Bil Posted: Tue Nov 30, 2010 9:02 pm Subject: SVEISEJOBB i BERGEN |
Er det noen som kan påta seg en delikat sveisejobb på min MOPAR?
Må kunne sveise rimlig bra for å gjøre denne jobben.
PM om du kan hjelpe eller kjenner noen som kan. |
Topic: trøbbel 8 3/4 |
71HEMI
Replies: 9
Views: 19312
|
Forum: A, B og E-body Posted: Fri Sep 03, 2010 12:09 pm Subject: trøbbel 8 3/4 |
ja, men ska jeg ikke benytte avstandshylsene mellom akslingene? ( og diffen)
Skift til "Green" axle bearings så slipper du dette.
http://www.moparmusclemagazine.com/techarticles/mopp_ ... |
Topic: Mopar Rally felger |
71HEMI
Replies: 0
Views: 6160
|
Forum: A, B og E-body Posted: Tue Feb 17, 2009 7:12 pm Subject: Mopar Rally felger |
| Er det noen som har erfaring med Mopar Billet Alu felger i størrelse 17" eller 18"? |
Topic: Power window lift motor??? |
71HEMI
Replies: 2
Views: 8239
|
Forum: A, B og E-body Posted: Tue Feb 17, 2009 7:00 pm Subject: Re: Power window lift motor??? |
| Har kjøpt nye power window lift motor til begge bakre vinduene mine. Er det noen lett måtte å bytte disse motorene på?? Fant ikke noe tegning på det i manualen min. Har hørt at det er ganske kji ... |
Topic: Power Windows DIY |
71HEMI
Replies: 7
Views: 15024
|
Forum: Prosjekter, Teknikk og Tips Posted: Sun Jan 11, 2009 6:34 pm Subject: Power Windows DIY |
| http://tvmoparclub.com/2008/01/diy-power-windows/ |
| |