| Author |
Message |
Topic: Cars and Rock'Roll Meet 25 og 26 mai 2007, Moss |
Morten Braarud
Replies: 0
Views: 5836
|
Forum: Treff Posted: Tue Aug 08, 2006 7:38 pm Subject: Cars and Rock'Roll Meet 25 og 26 mai 2007, Moss |
| Det var da svært så tidlig det kommer informasjon om dette da kan jo noen hevde. Nesten et helt år til! Ja det kan man kanskje si, men tro det eller ei så har vi allerede begynt med planleggingen. ... |
Topic: Late Summer Car Meet, 24 september 06 |
Morten Braarud
Replies: 0
Views: 5576
|
Forum: Treff Posted: Mon Aug 07, 2006 5:14 pm Subject: Late Summer Car Meet, 24 september 06 |
| http://www.acocmoss.com/images/Plakat%20Late%20Summer.jpg |
Topic: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
Morten Braarud
Replies: 6
Views: 14526
|
Forum: Off topic - Bil Posted: Tue Jun 27, 2006 2:27 pm Subject: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
| Hei og takk for input. Da er vi flere som tenker det samme. Ha en fortsatt fin sommer |
Topic: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
Morten Braarud
Replies: 6
Views: 14526
|
Forum: Off topic - Bil Posted: Tue Jun 27, 2006 9:42 am Subject: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
| Hadde ikke tenkt å diskutere ham som person, men det er alltid greit å sjekke ut hvilke erfaringer andre måtte ha når man vurderer bilkjøp, i allefall når det er snakk biler i høyere prisklasse ... |
Topic: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
Morten Braarud
Replies: 6
Views: 14526
|
Forum: Off topic - Bil Posted: Mon Jun 26, 2006 7:30 am Subject: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
| Jeg ser til stadighet i flere media at ovennevnte Roy Rotevatn har Moparbiler til salgs og i følge annonsene er i fin stand. Alle står ett eller annet sted i USA. Noen som har erfaring i å handle m ... |
Topic: WINGS 6 WHEELS. LUNDE I TELEMARK |
Morten Braarud
Replies: 4
Views: 9971
|
Forum: Treff Posted: Tue Jun 06, 2006 11:40 pm Subject: WINGS 6 WHEELS. LUNDE I TELEMARK |
Here we come! Koselig plass, hyggelige folk, oppvisninger, amcars & mc's, for å nevne noe (hm! kald pils i bøtter og spann)
Anbefales på det varmeste
Morten:-) |
Topic: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
Morten Braarud
Replies: 16
Views: 29473
|
Forum: Treff Posted: Thu May 25, 2006 7:51 am Subject: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
| Kun tre dager igjen. Logg deg inn på www.radiomoss.no eller tune inn på 106,9 om du bor Moss og omegn i morgen fredag kl. 08.30 for direkte intervju om årets happening |
Topic: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
Morten Braarud
Replies: 16
Views: 29473
|
Forum: Treff Posted: Sat May 20, 2006 11:59 pm Subject: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
| Vi har nå fått tilbakemeldinger om at det er lagt opp til cruisinger til Moss fra de fleste av byene i Østtfold, Akerhus og fra klubber langs svenskegrensa. Vi håper og tror at det kommer flere fr ... |
Topic: Mopar meet i Danmark |
Morten Braarud
Replies: 1
Views: 6574
|
Forum: Treff Posted: Thu Apr 13, 2006 8:17 am Subject: Mopar meet i Danmark |
Spennende.Sender du en poster til meg?
Morten Braarud
Knuten 38
N-1536 Moss
Kanskje blir det en tur til DK? |
Topic: Challenger/Cuda cab |
Morten Braarud
Replies: 7
Views: 14047
|
Forum: A, B og E-body Posted: Thu Mar 23, 2006 11:54 am Subject: Challenger/Cuda cab |
| Sitter å finlurer på om jeg aktivt skal starte søk etter min store drøm fortrinnsvis en Challenger Cab (1 choice) eller Cuda (2 choice). Er klar over at dette kan være hard to find biler, men ett ... |
Topic: Ettersøkning |
Morten Braarud
Replies: 1
Views: 7059
|
Forum: A, B og E-body Posted: Thu Mar 23, 2006 11:47 am Subject: Ettersøkning |
Noen som har epost/telefonnr mv til Challengermannen Terje Håkonsen. Regner med at han er kjent i Moparmiljøet og at noen kjenner ham
På forhånd takk for hjelpen
Mvh Morten B |
Topic: MOPARS AT THE STRIP |
Morten Braarud
Replies: 2
Views: 7823
|
Forum: Treff Posted: Sun Mar 12, 2006 10:26 am Subject: MOPARS AT THE STRIP |
Det hadde vært vanvittig spennende å dra over, men når man har startet i ny jobb så blir det nok ikke så lett å be om fri. Uansett, have a nice trip
Morten |
Topic: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
Morten Braarud
Replies: 16
Views: 29473
|
Forum: Treff Posted: Wed Mar 08, 2006 8:38 am Subject: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
| Det hadde vært kjempehyggelig. Den samme dagen er det classic treff på Tyrigrava arrangert av Veterankameratene. Jeg tror der er ferdig kl. 16.00 og jeg jobber for at de også tar cruisingen til Mos ... |
Topic: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
Morten Braarud
Replies: 16
Views: 29473
|
Forum: Treff Posted: Tue Mar 07, 2006 7:59 pm Subject: Cars & Rock'n Roll - 3 dager igjen |
HEI ALLE MOPARFANS
Tenkte når jeg først har begynt å bruke denne siden at det kunne være på sin plass å nevne at Mosseklubben i samarbeide med Rockeklubben The Wild Bunch kjører at Cars & ... |
Topic: Mer friskluft under panseret! |
Morten Braarud
Replies: 5
Views: 11002
|
Forum: A, B og E-body Posted: Tue Mar 07, 2006 7:48 pm Subject: Mer friskluft under panseret! |
| Hei igjen og takk for informasjon. Har også fundert på løsningen du nevner og jeg deler ditt synspunkt hva gjelder åpen luftfilterboks. Det blir det bare varmere av. Får sette med litt på tegneb ... |
| |