| Author |
Message |
Topic: Grand Voyager soltak |
ribbo
Replies: 0
Views: 10069
|
Forum: Linker Posted: Sat Jun 18, 2016 3:20 pm Subject: Grand Voyager soltak |
Har kjøpt meg en ombygd campingutgave fra 2006, som nå har blitt 7 seter.
Men ville gjerne fjerne teltet og få innmotert soltak.
Noen som har noe tips ? |
| |
| Page 1 of 1 |
All times are GMT + 2 Hours |
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|