| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
beep beep Bigblock

|
Posted: Thu Feb 03, 2005 8:38 am Post subject: Rod objekt vurderes solgt(ikke mopar) |
|
|
29 Chevrolet 2 dørers lukket utgave.. objekt med bra karoseri å ramme(dårlig treverk i karoseriet) men den er bortimot komplet, står på hjul å ruller.. orginal rekke sekse,gir,akseler osv.. div ekstra deler.. bilen er gammel norsk å har papirer osv.. greit objekt for orginalrestaurering evt. rodding..
beep beep
objektet er nå solgt..
Last edited by beep beep on Wed Feb 23, 2005 11:03 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
beep beep Bigblock

|
Posted: Thu Feb 03, 2005 11:22 am Post subject: Rod objekt vurderes solgt(ikke mopar) |
|
|
Kansje ikke så stor intr. for denne typen bil her på forumet, men kansje noen som kjenner noen som kjenner noen med intr. for den.. tror det kan bli en tøff rod av den.. vis noen har tid å ork til å gjøre noe med den..
beep beep |
|
| Back to top |
|
 |
beep beep Bigblock

|
Posted: Thu Feb 03, 2005 11:25 am Post subject: Rod objekt vurderes solgt(ikke mopar) |
|
|
Er åpen for bud/bytte.. helst noe mopar relatert..
beep beep |
|
| Back to top |
|
 |
Vidar-Alexander Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Thu Feb 03, 2005 7:00 pm Post subject: |
|
|
Har en kompis som kan være interessert. Hvilken prisklasse ligger dette objektet i?
Har du bilder av den? _________________ 80 Dodge W-150 Warlock Power Wagon. 360.
74 Dodge Dart Swinger 2dr.ht. 440.
X 90 Dodge Ram B350LT
X 72 Dodge Polara Custom Wagon. 440.
X 70 Dodge Dart Swinger 372.
X 74 Dodge Dart Custom 225.
X 74 Dodge Dart Custom Spesial Edition. 225 super six. |
|
| Back to top |
|
 |
beep beep Bigblock

|
Posted: Thu Feb 03, 2005 7:31 pm Post subject: 29 Chevrolet |
|
|
Har ikke bilder nå.. kommer ikke inn der den er lagret før på tirsdag, men skal ned dit å ta bilder av den da..
er åpen for bud.. så får vi se.. den har kostet meg endel.. så jeg håper noen kan by meg noe i nærheten av det.. vet egentlig ikke så mye om hva slike objekter er verdt, men det føltes rimelig når jeg kjøpte den.. men jeg rekker aldri å begyne å jobbe på den.. er bestandig ett el annet prosjekt som kommer før den der..hehe..
beep beep
denne er nå solgt..
beep beep |
|
| Back to top |
|
 |
|