Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hyggelige folk.

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
71Cuda
sunglasses on


Joined: 01 Jan 2010
Posts: 39
Location: Nesodden

PostPosted: Wed Jul 28, 2010 11:09 pm    Post subject: Hyggelige folk. Reply with quote

Har hatt min 69 Charger i ca. 7 mnd. nå. Jeg synes fortsatt at jeg har verdens tøffeste bil, og hadde noen kommet med en nyere Porsche e.l.l. ville jeg aldri i verden byttet bort bilen min. Gutta på jobben misunner meg. Laughing
Det som har overasket meg mest etter at jeg kjøpte meg Mopar er alle de hyggelige menneskene man prater med. Da mener jeg ikke mannen i gata som kommer bort å lurer på hva slags bil jeg har, men de som er Mopar interesserte.
Har tidligere hatt Mustanger og Corvetter. Vært med i clubbene, men det er bortkastede penger (mener jeg).
Er så heldig å bo 10. min unna Mopar Øyvind (Øyvind Mostad). Makan til behjelpsom og hyggelig mann. Har hatt bilen min 2 ganger hos han, og han er verd hver eneste krone (og han er ikke dyr).
Skrev en e-post til KS autoparts i går, og spurte om noen deler. Mannen ringte meg i dag og sa han kunne skaffe delene, og nevnte alternative deler. Han var veldig hyggelig og prisene jeg fikk var etter min mening rimelige. Skal legge inn en bestilling der i morgen.
Det jeg ville fram til var at jeg er veldig positivt overasket over Mopar miljøet i Norge. Og spesielt takk til Øyvind. Fantastisk flink mann Very Happy

God sommer alle sammen.

_________________
71 Cuda 440 Six Pack
Back to top
View user's profile Send private message
Bippe
Hemisfærisk aktiv


Joined: 09 Feb 2005
Posts: 357
Location: Horten

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 12:58 am    Post subject: Reply with quote

Vi er en liten gjeng, som altid har blitt mobbet av di som kjører Chevrolet (sikert for det Mopar lagde C Very Happy Very Happy Lere biler) så derfor holder vi sammen og hjelper verandre.
_________________
Been,s Garage
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sunnmøring
Hemisfærisk aktiv


Joined: 14 Jun 2008
Posts: 226
Location: stranda

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

det er hærli å eige MOPAR Very Happy Very Happy
_________________
Dodge super bee 69
Plymouth Road Runner 71
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
crusing layback
Hemisfærisk aktiv


Joined: 23 Jun 2010
Posts: 216
Location: Oslo

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

Very Happy Så fullstendig enig
_________________
Det er i motgang og motbakker ,det går oppover .

Dodge Aspen SE 1978
Plymouth Valiant 1976
Chrysler Fifth Avenue 1986
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group