Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Utsette EU-kontroll

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hemidog
Hemisfærisk aktiv


Joined: 09 Apr 2007
Posts: 261
Location: Buskerud

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 7:32 pm    Post subject: Utsette EU-kontroll Reply with quote

Jeg var inne på eu kontroll i begynnelsen av oktober med chargeren, og fikk en toer feil på håndbrekket høyre side bak. Det er bygget om til skivebremser, og har ikke klart å fikse det ennå (har prøvd! ikke funnet problemet, vil bare ikke bremse på høyre side)

Kan jeg bare drite i å ta en etterkontroll i år, og ta det med en gang sesongen starter neste år? Jeg kjører jo ikke bilen i vinter.

Vil jeg få noen problemer med dette?
Back to top
View user's profile Send private message
stsom
Route 66


Joined: 30 Aug 2010
Posts: 40
Location: Slemmestad

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 10:07 pm    Post subject: EU Reply with quote

Motorprosjektet gjorde at Mustangen ble stående i 3 år. Kom et par trusselbrev, og så ble det stille. Men det vil da være avskiltningsbegjæring på bilen. Så blir du stoppet er det kjørt. Eller ikke får kjørt lenger...Men får du lurt deg til etterkontroll uten å bli stoppet på vegen ordner alt seg uten mer problemer. Og merk at du får ikke leid prøveskilter uten at skiltene er levert inn. Hvis ikke du kjenner noen som disponerer via firma etc.
_________________
http://www.bilfrik.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Thu Oct 28, 2010 2:12 pm    Post subject: Reply with quote

X2 på Stsom sitt svar. For øvrig kan Vegvesenet eller Toll sine folk finne på å kjøre forbi di heimeadresse for å klippe skiltene, men står bilen lagra innendørs tviler eg på at dei ringer på døra.
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
Hemidog
Hemisfærisk aktiv


Joined: 09 Apr 2007
Posts: 261
Location: Buskerud

PostPosted: Thu Oct 28, 2010 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Takker for svar, bilen står innendørs, og et stykke unna der jeg bor, så vi får ta kontrollen til neste år!
Back to top
View user's profile Send private message
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Thu Oct 28, 2010 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

I alle tilfeller bør du også ta ein kikk i forsikringspapira dine om dei sei noke om utelatt PKK. Bedre føre var enn etter snar Idea
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group