Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Super Bee 69 Bensimåler/ladding

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sunnmøring
Hemisfærisk aktiv


Joined: 14 Jun 2008
Posts: 226
Location: stranda

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 12:09 am    Post subject: Super Bee 69 Bensimåler/ladding Reply with quote

Bensinmålern tok kveldn her i våres. skrudde opp instrumentpanelet, håpte det skulle vere ei ledning el tilsvarande enkelt. men alt ser ut til å vere i orden. (både framme og bak) får måle litt instrumentet og ledninger å sjå om ein kan finne ein feil noken plass. gode råd taes imot med takk.Smile

så har eg eit laddeproblem, ladder litt ustabilt. har skiftet børster. men fortsett ikke god Sad er vel ein kjangse det kan vere spenningsregulatoren?

det positive oppi ditte her er jo at eg fann ut kvifor vinduspylern ikke funka, lednigsferste på brytern var brøte av, men det kan låddes;)
jaja, greit vi har litt vinter da... Få ditte her på plass no så kan våren bare komme den Wink

_________________
Dodge super bee 69
Plymouth Road Runner 71
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Smallblock Power E-body
Hemisfærisk aktiv


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 705
Location: Stadlandet,,Norway

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 8:23 am    Post subject: Reply with quote

Ladeproblemet har eg også vore borti på den første challengeren min. Begynte som du med å skifte børster, men den medisinen hjalp ikkje. Neste på lista var regulator. Då hoppa spenninga opp på 18/19 volt..... Siste forsøk: Bytta til heilt ny regulator og ny dynamo, og då blei det bra. En kamerat hadde omtrent samme hendelsesforløp på Darten sin ett år etterpå.

Bensinmålerproblemet hadde eg sannsynligvis starta med med å bytte giver/flottør i tanken.

_________________
1970 Dodge Challenger 440
1971 Dodge Challenger 340
Back to top
View user's profile Send private message
sunnmøring
Hemisfærisk aktiv


Joined: 14 Jun 2008
Posts: 226
Location: stranda

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 6:26 pm    Post subject: Reply with quote

hei. takker for svar. Very Happy tru eg må følge dine tips og erfaringer. ser ikke vekifra ar det kan løyse ein del problermer. Very Happy
_________________
Dodge super bee 69
Plymouth Road Runner 71
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group