| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
duster383bb Bigblock

|
Posted: Sun Sep 04, 2011 3:17 pm Post subject: 383 vill ikke gå på tomgang |
|
|
| Har kjøpt ny 650 Holley gaser er ikke justert så den bruker mye bensin å byttet plugger å plugg ledninger . er det mulig at for mye bensin er probleme ? |
|
| Back to top |
|
 |
Krysslepp 426 HEMI - elephant

Joined: 10 Aug 2011 Posts: 101 Location: Spydeberg, Østfold
|
Posted: Sun Sep 04, 2011 6:24 pm Post subject: |
|
|
du skriver at den ikke er justert...... Kanskje det er der problemet ligger ? At den ikke er justert.... _________________ Skal jeg liksom skryte av noe på den linja her ?? Chrysler Voyager er jo ikke noe å skryte av:) |
|
| Back to top |
|
 |
duster383bb Bigblock

|
Posted: Sun Sep 04, 2011 7:39 pm Post subject: |
|
|
| kjøpte den hos phoenix å dem sa den ikke trengte å justeres ? var på EU kontrol å da sa dem COen var bra på den men kan CO væra bra når det lukter bensin av eksosen på den ? |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sun Sep 04, 2011 7:42 pm Post subject: |
|
|
Da får den ihvertfall mye mer enn hva den klare å forbrenne. Kanskje dyser er aaalt for store ? Virker som den trenger å strupes ja. _________________ Skal jeg liksom skryte av noe på den linja her ?? Chrysler Voyager er jo ikke noe å skryte av:) |
|
| Back to top |
|
 |
duster383bb Bigblock

|
Posted: Sun Sep 04, 2011 7:50 pm Post subject: |
|
|
| ja den får for mye bensin den bruker ca 40 l på 50 km normal kjøring:-( men skal ikke det vises når dem tar å måler COen på den |
|
| Back to top |
|
 |
duster383bb Bigblock

|
Posted: Sun Sep 04, 2011 7:52 pm Post subject: |
|
|
| å er det noen som er flinke til å skru på dem i vestfold |
|
| Back to top |
|
 |
Fiftyseven 426 HEMI - elephant
|
Posted: Sun Sep 04, 2011 8:08 pm Post subject: 383 |
|
|
8 liter på mila, sikker på at tanken ikke lekker?  |
|
| Back to top |
|
 |
duster383bb Bigblock

|
Posted: Sun Sep 04, 2011 8:21 pm Post subject: |
|
|
hehe nei tanken lekker ikke har Fuel cell tank på den det komer fra eksosen ?har hørt litt i holmestrand men ingen kan skru på den .
Er det en grundinstiling på dem som jeg kan prøve er det noen som veit om det? |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sun Sep 04, 2011 8:48 pm Post subject: |
|
|
Jupp. Skru blandeskruen helt inn, og litt ut igjen
Og du har vel en lufteskrue også, en med fjær som går rundt skruen ?
Her kan du få gode tips, se svar nr 4 http://www.holley.com/TechService/FAQ.asp?category=Carburetor, limer inn:
QUESTION How do I adjust the fuel level on my carburetor?
ANSWER To adjust the fuel level you will need to take out the sight plug in the side of the fuel bowl and with it running Loosen the lock screw on top of the fuel bowl and turn the nut clockwise to lower the level or counter clockwise to bring up the level you want it to be at the bottom of the sight hole If you turned it too far down it might have bent the tang on the float. to get back to a starting place, you will need to take out the lock screw and turn the nut so the needle & seat is 1/2 way through the thickness of the nut then put the screw back in, then take the fuel bowl off and hold it upside down & level then bend the tang on the float so the float is level in the center of the fuel bowl. This will get you back to a starting place.
Ev søke på nettet også- Adjustment XXXXX (navnet på gasseren) bare å google http://www.google.no/search?client=opera&rls=nb&q=adjustment+holley+650&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest _________________ Skal jeg liksom skryte av noe på den linja her ?? Chrysler Voyager er jo ikke noe å skryte av:) |
|
| Back to top |
|
 |
Bippe Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Mon Sep 05, 2011 6:51 pm Post subject: |
|
|
| duster383bb wrote: | hehe nei tanken lekker ikke har Fuel cell tank på den det komer fra eksosen ?har hørt litt i holmestrand men ingen kan skru på den .
Er det en grundinstiling på dem som jeg kan prøve er det noen som veit om det? |
Du få ta en tur innom meg på Nykirke, så kan jeg se på den. _________________ Been,s Garage
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL |
|
| Back to top |
|
 |
duster383bb Bigblock

|
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:56 pm Post subject: |
|
|
Det kan jeg Been ringer før jeg kommer  |
|