| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stea889 Rekke-firer
|
Posted: Sat Feb 25, 2012 9:53 pm Post subject: Gearkasse til Voyager 2,5TD |
|
|
Hei, jeg er ny her på forumet og Chrysler / Jeep eier.
Nå leter jeg etter girkasse til min Voyager 2,5td.
Jeg har funnet noen brukte, i forskjellig forfatning. Men kunne tenke meg en som var overhalt...men det var ikke så lett. Jeg har spurt rundt om i hele landet men ikke klart å finne noen som overhaler disse kassene - manuell 5 trinns. Jeg trodde det skulle være en enkel sak å skaffe en sånn, med tanke på hvor mange slike bilder det er i drift. Møter dem jo overalt, altid.
Er det noen her på forumet som vet hvor man finner slike kasser?
Min har gått nesten 300tusen nå uten problemer, før girkassa begynte å bli litt luggete i mellom 1 og 2 giret. Problemet kom etter skifte av clutsj... kanskje det var tilfeldig? |
|
| Back to top |
|
 |
panther pink Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Wed Feb 29, 2012 11:25 pm Post subject: |
|
|
Pleier å være mye brukbart å få tak i på finn.no
Der kommer det inn noe nytt stadig vekk.
Det er bare å følge med litt der  _________________ 04 PT Cruiser Limited Edition |
|
| Back to top |
|
 |
stea889 Rekke-firer
|
Posted: Thu Mar 08, 2012 10:06 pm Post subject: |
|
|
| Takk for svar. Jo det dukker da stadig opp noe på finn. Men hadde kunne tenke meg en overhalt kasse, og ikke bare en brukt en. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|