Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

!!HJELP!! Fusking chrysler voyager 3.3l 1995 !!!HJELP!!!

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Øvrige modeller
View previous topic :: View next topic  
Author Message
chryslerbrakka
Slant Six


Joined: 16 Oct 2012
Posts: 1

PostPosted: Tue Oct 16, 2012 7:08 pm    Post subject: !!HJELP!! Fusking chrysler voyager 3.3l 1995 !!!HJELP!!! Reply with quote

Heisann!
jeg er en av de utvalgte til å sitte med en gammel brakke som ikke er akuratt den hippeste bilen, men den gjør nytta for meg og kjører de få mila jeg vil den skal gjøre for meg, men irriterende nok så er så klart den vanelige fuskingen på denne også, ¨når jeg kjøpte bilen så gikk den tildels ok, jamn gange på tomgang og pådraget brukte registeret fra bunn og da opp til farten som gjelder, men etter ei stund kom fuskingen sakte men FORBANNA sikkert, og der blir den.

he he, dette er jo helt forbanna jævelig irriterrende, for fuskingen kommer da jeg er kommetopp i RESPEKTABLE 60km og kassa setter inn siste gir, så langt går det bra, men når jeg da skal gasse for å oppretholde farten, da kommer fuskingen i samma giret og kjennes ut som om motoren er på vei ut av motorromet og dette er støtvis.
da blir det til at gassen må ned mere så giret slipper seg ned 1 hakk, da til farten kommer over 60km igjen føre giret setter inn igjen og samma problemet gjentar seg. (FRUSTRERENDE)

jeg har byttet ledninger, plugger og gått over strømmnettet, vacum, generelt alle kontakter og overføringer, så det er ikke hværken brudd eller lekkasje.

Leste nå i et tilskudd her inne at noen nevnte kresene på ledniger og plugger? jeg har IKKE prøvd disse annbefalte delene som nevnt, men kan da ikke bare være så såre enkelt baggatellmessig som dette????


HÅPER VIRKELIG NOEN KAN HJELPE
MVH BRAKKA Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Krysslepp
426 HEMI - elephant


Joined: 10 Aug 2011
Posts: 101
Location: Spydeberg, Østfold

PostPosted: Tue Oct 16, 2012 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Du får kjøpt en obd leser på teknikmagasinet for 300kr, softvaren for pc følger med, men kan også lastes ned for ca 30kr. Da kan du lese av mange feil på dynga di.

Bor du i Oslo/Østfold etc kunne du lånt min

_________________
Skal jeg liksom skryte av noe på den linja her ?? Chrysler Voyager er jo ikke noe å skryte av:)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
V8POWER
426 HEMI - elephant


Joined: 17 Dec 2007
Posts: 146

PostPosted: Wed Oct 17, 2012 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Hvis ikke motorlampen lyser er det neppe lagret feil på den. Har vært ute for at coilene tuller seg og kutter ut enkelte sylindrer ved pådrag.
_________________
1969 Dodge Charger 548
1973 Dodge Charger 440 SE til salgs
To much rice makes me sick.
Back to top
View user's profile Send private message
panther pink
Hemisfærisk aktiv


Joined: 05 Feb 2011
Posts: 260
Location: Skedsmokorset

PostPosted: Fri Oct 19, 2012 12:11 am    Post subject: Reply with quote

Jeg tror også at det er coilen.
En annen mulighet er å rense spjeldhuset Wink

_________________
04 PT Cruiser Limited Edition
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Øvrige modeller All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group