View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Moparviking smallblock-poster
Joined: 12 May 2007 Posts: 16 Location: Stavern
|
Posted: Wed Nov 26, 2014 3:46 am Post subject: Større ventiler i orginal 68 318 motor! |
|
|
HEI,HAR LEST AT DET GÅR AN OG FRESE OPP SETENE FOR OG FÅ ET STØRRE FLØDE IGJENNOM 318.mÅ EN DA HA STEMPLER SOM ER UTSPARET OG HA STEMPLER MED COMK 9,2 FOREKSEMPEL?
nOEN HER SOM HAR HVERT BORTI DET?
Mvh
Per Garvåg |
|
Back to top |
|
 |
max wedge cruiser
Joined: 27 Sep 2013 Posts: 32 Location: Stavanger
|
Posted: Sat Nov 29, 2014 6:10 am Post subject: 318 topper |
|
|
Stemmer det . Har preparerte 318 topper på min 360 for og få opp Comp, men motorbygger har også frest opp seter og satt i 340 ventiler . Fungerer utroligt bra så er meget fornøyd, men eneste med 318 topper er flow vettu . Finnes ikke serligt mye av den og den er som du vet viktig . Motoren min begynner og strupe litt på 4800rpm men motoren fungerer perfekt som en småsinna solid Cruiser . Driver ikke med noe løpskjøring jeg enda hvertfall  _________________ 1964 Dodge 330 Polara . 383 - 727 - 8 3/4
1973 Chrysler Newport . 400 - 727 - 8 3/4
1980 W-150 Power Wagon . 360 - 727 - 9 1/4
1967 Dodge Dart Gt . 340 - 727 - 8 3/4
1967 Dodge Coronet 500 . 391 - 727 - 8 3/4 |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|