Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Restaurering av bil i Polen/Litauen
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Voy
Rekke-firer


Joined: 15 Feb 2009
Posts: 5

PostPosted: Sun Feb 15, 2009 5:16 pm    Post subject: Restaurering i Litauen. Reply with quote

Jan krakevik er en norman som driver ett verksted i Litauen,
ta kontakt med han så fikser han det meste.


Tlf: +37068550623
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Voy
Rekke-firer


Joined: 15 Feb 2009
Posts: 5

PostPosted: Sun Feb 15, 2009 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.jancarfactory.com/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
suntech
Bigblock


Joined: 27 Mar 2007
Posts: 88
Location: Kristiansand

PostPosted: Sun Feb 15, 2009 6:22 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg er i UTGANGSPNKTET skeptisk til å få gjort arbeidet i Polen/ Litauen.
Jeg jobber i et firma som har en del leverandører i det området, og der er utfordringer hele tiden, med å få tingene slik en vil ha det. For all del, det er flinke folk der, og en kan sikkert få gjort knallbra arbeid der!!
Problemet , slik jeg ser det, er en del grunnleggende, med mentaliteten og firmastrukturer der nede, som KAN gjøre det problematisk. Det er faktisk slik der i mange tilfeller, at en må gjøre slik sjefen sier, selv om han tar feil, og om en påpeker det, er det ut døra! Altså innbyr det ikke noe særlig til individuell entusiasme og ansvarsfølelse. Dette er en inngrodd mentalitet som ikke lar seg endre over natta. Kan de spare en 1000 lapp på dårligere materialer, og lavere fyringsutgifter i lakkboksen, så er det mye penger for dem. Ville du ha gitt bilen fra deg til et slikt sted, som også er for langt unna til å sjekke en gang i uka?? Ville du ha stolt på resultatet ?? Hvordan bilen ser ut om en mnd er helt uintressant. Det er hvordan det ser ut om 5 år, som forteller om kvaliteten, om en ikke har full kontroll på hvordan ting er gjort.

Jeg ville personlig ikke ha gjort det!!!! Hjelper ingen verdens ting om en har for en halv million i gromdeler på bilen, hvis karosseri ikke har matchende kvalitet!!!

_________________
When i was a kid i had a Ford. i´m a man now!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oddis
Hemisfærisk aktiv


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 188

PostPosted: Tue Feb 17, 2009 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

hadde en pontiac som var totalrestaurert i latvia..... arbeidet som var gjort på den var strøkent..( og billigt ifølge forrige eiger) Very Happy , var gjort for 2-3år siden når eg kjøpte den ....., men hadde ikkje turt å sende dodgen min bort dit allikavel.. tilhører visst sjeldenheta att det går so glatt so med den.. Idea
_________________
av skade blir man klok, ikkje rik.....

1971/68 dart gt
1952 Plymouth Concorde
1969 Dodge Dart Custom
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Wedge
Hemisfærisk aktiv


Joined: 24 Dec 2007
Posts: 172
Location: Stavanger

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 12:28 pm    Post subject: Østeuropeere Reply with quote

Ikke vits & sende noe som helst over til Østblokken i disse dager. Som dere selv vet, så kryr d av Østeuropeere i Norge nå. Jeg hyra inn 2stk estlendere for & ta grunnarbeid på min 67 dart, & dem gjorde en fantastisk jobb for slikk & ingenting Laughing (fagfolk i sitt eget hjemland) Dem brukte kun seff kvalitetsprodukter også Smile VELDIGT fornøyd med "snorbein" bil Cool Finnes mye kjeltring av dem også, men jeg tar ikke alle under samme kam Smile Er rett & slett bare & se an folket før du slipper dem inn i lokalet ditt. Men & sende bil ut av landet hadde ikke kommet på tale Mad
_________________
1964 Dodge 330 Polara
1973 Chrysler newport (solgt)
1967 Dodge Dart Gt (solgt)
1980 w150 4x4 warlock (solgt)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Auto Premium
Slant Six


Joined: 07 Jan 2015
Posts: 4

PostPosted: Wed Jan 07, 2015 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

If someone has bad experience with one ore more shops in polen or other country, does not mean, that all there are bad shops and workers. Its only the question about the price- find the cheapest price and awaiting for the best rezult. If i do the job, then i need to guaranty the result, because if not, then i can close my shop today. Thats way chose the right shop and You will be happy.
_________________
Car painting, styling and restoration in Latvia, Liepaja.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group