Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

300m

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Biler til salgs
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mike the Vike
Slant Six


Joined: 15 Sep 2018
Posts: 1

PostPosted: Sat Sep 15, 2018 9:18 am    Post subject: 300m Reply with quote

Jag köpte min blå metallic Chrylser 300M ny när jag bodde i USA 2000. När jag flyttade hem till Sverige tog jag med den som flyttsak. Jag har ägt och vårdat den ömt: den har fått all service enligt serviceboken på Chryslers auktoriserade verkstäder, den har fått två fullständiga rostskyddsbehandlingar (Tuff Kote Dinol) inkl. efterkontroller, den har enbart handtvättats, lädret har smorts in årligen etc. Den har gått 101000 miles. Klimatanläggning (inkl. AC!), farthållare, stereo, elektrisk justering av stolar etc. fungerar perfekt. Vinterhjul medföljer. Vid senaste besiktningen (180911) fick bilen anmärkning på att bromsskivorna fram var slitna på insidan och att parkeringsbromsen inte tog tillräckligt bra. Detta behöver åtgärdas.
Familjen har inte längre behov av två bilar och därför vill jag sälja min ögonsten till någon som kan ta väl hand om den.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Biler til salgs All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group