Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Simmons Kelly
Slant Six

PostPosted: Thu Sep 05, 2024 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

Hej allihopa! Jag letar efter en plattform där jag kan lyssna på svensk musik, från traditionella låtar till moderna hits. Jag gillar olika genrer som pop, rock och folkmusik och vill gärna upptäcka nya svenska artister. Är det någon som kan rekommendera en bra webbplats med ett brett urval av svensk musik? Det skulle vara toppen om sidan är lätt att navigera och har bra ljudkvalitet.
Back to top
View user's profile Send private message
Bennett
Slant Six

PostPosted: Thu Sep 05, 2024 6:40 pm    Post subject: Reply with quote

Om du vill utforska Sveriges musikscen kan jag varmt rekommendera RadioQ https://radioq.com/country/sweden . Här hittar du ett stort urval av musikgenrer, från traditionell svensk folkmusik till de senaste pop- och rockhitsen. Ljudkvaliteten är utmärkt, vilket gör lyssningsupplevelsen både njutbar och engagerande. Spellistorna är välorganiserade och gör det enkelt att hitta nya artister och spår. Dessutom erbjuder plattformen intressanta artiklar om svensk musikkultur och aktuella trender. Med regelbundna uppdateringar finns det alltid något nytt att upptäcka. Det är den perfekta platsen för alla som vill fördjupa sig i svensk musik och hålla sig uppdaterade om den senaste utvecklingen.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum