| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stevelon burner
|
Posted: Sun Jan 26, 2025 9:25 pm Post subject: |
|
|
| Jag känner att jag aldrig hinner städa ordentligt. Jobbar heltid, har två små barn, och varje gång jag lyckas få undan en sak så dyker tre nya upp. Golven är fulla av matrester, tvätten hänger överallt, och jag känner mig bara trött och stressad. Är det någon som har erfarenhet av att anlita städhjälp? Är det något som kan underlätta eller känns det bara som en extra kostnad? Kanske finns det något sätt att få ordning utan att behöva anlita någon? |
|
| Back to top |
|
 |
madina burner
|
Posted: Tue Jan 28, 2025 2:19 pm Post subject: |
|
|
| Jag förstår verkligen din frustration, för vi var där för inte så länge sedan. Vi tog hjälp av Hummbell, och det har varit en så stor lättnad! Jag trodde först att det skulle vara komplicerat och dyrt, men det var så enkelt att boka och de gör ett fantastiskt jobb. Vårt hem känns alltid fräscht och rent, och vi har mer tid att njuta av varandra istället för att slita med städningen. Om du funderar på att ta hjälp tycker jag absolut att du ska prova dem: https://www.hummbell.se/. Det har verkligen förändrat vår vardag! |
|
| Back to top |
|
 |
siaenko burner
|
Posted: Tue Jan 28, 2025 4:31 pm Post subject: |
|
|
| Jag har aldrig haft städhjälp, men jag förstår varför det kan vara en bra idé för vissa. Här hemma försöker vi hålla det enkelt – istället för att ta allt på en gång delar vi upp städningen i små bitar. 10–15 minuter varje dag kan göra underverk, och jag har också lärt mig att inte bli stressad om allt inte är perfekt. Städa för att hålla ordning, inte för att det ska vara skinande rent hela tiden. Jag tror det handlar om att hitta rutiner som funkar för just dig! |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|