Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
madina
burner

PostPosted: Mon Apr 14, 2025 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har haft min hemsida uppe i några månader nu, och även om designen är bra och jag har jobbat på innehållet, märker jag att jag inte rankar så högt på Google. Dessutom har jag hört att det finns säkerhetsrisker som jag kanske inte har tänkt på. Jag vet inte om jag ska fokusera mer på SEO eller säkerhet. Är det möjligt att jag missar något viktigt för att optimera sidan både för synlighet och säkerhet?
Back to top
View user's profile Send private message
siaenko
burner

PostPosted: Tue Apr 15, 2025 4:24 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har haft liknande problem tidigare, och det jag lärde mig var att säkerhet och SEO går hand i hand. När jag började optimera min hemsida för bättre säkerhet och prestanda, märkte jag en förbättring i både trafiken och synligheten på Google. Att hålla sidan uppdaterad med de senaste säkerhetsuppdateringarna och optimera tekniska aspekter hjälper verkligen att förbättra både ranking och skydd. Du kan också kolla in webbdesign för att få hjälp med en SEO- och säkerhetsanalys.
Back to top
stevelon
burner

PostPosted: Tue Apr 15, 2025 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

Det är lätt att tänka att SEO och säkerhet är separata saker, men egentligen är de starkt kopplade. Jag har märkt att genom att regelbundet uppdatera både innehållet och säkerheten på min hemsida, har jag fått både bättre ranking och minskad risk för intrång. Det handlar om att skapa en stabil och pålitlig webbplats, där både besökare och Google känner sig trygga. En säker hemsida är mer attraktiv för både användare och sökmotorer.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum