| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stevelon burner
|
Posted: Fri Jul 04, 2025 8:37 am Post subject: |
|
|
| Jag har funderat på att byta ut morgonkaffet mot något mer naturligt och lugnare för kroppen. Kaffe funkar men jag får ofta en dipp efter lunch och blir lite stirrig. Så jag började läsa om olika växter som kan ge lite energi och fokus utan att stressa upp systemet. Någon nämnde mitragyna hirsuta som ett mildare alternativ som vissa använder dagligen. Har ni testat det? Är det värt att ha som en del av morgonrutinen? |
|
| Back to top |
|
 |
siaenko burner
|
Posted: Fri Jul 04, 2025 9:09 am Post subject: |
|
|
| Jag har faktiskt använt Mitragyna Hirsuta i några månader nu, mest på förmiddagar när jag behöver fokus men vill slippa koffeinet. Det är mycket snällare mot kroppen jämfört med andra grejer jag testat. Jag upplever att det inte kickar igång lika snabbt som kaffe, men istället håller känslan i sig längre och mer stabilt. Tar det som te eller blandar pulvret i ljummet vatten – funkar riktigt bra för mej. |
|
| Back to top |
|
 |
madina burner
|
Posted: Fri Jul 04, 2025 9:43 am Post subject: |
|
|
| Det är rätt spännande hur olika växter påverkar oss på så subtila sätt. Inte som med vanliga stimulanter där man märker av en tydlig kick, utan mer som att man plötsligt inser att man fokuserat på samma sak i en timme utan att tappa tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
|