Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Glan
Rekke-firer

PostPosted: Tue Sep 23, 2025 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

Hej alla! Någon som lyckats vända en riktigt dålig hälsoperiod med något helt naturligt? Jag har haft konstant trötthet och småförkylningar de senaste månaderna och känner mig helt slut efter jobbet. Jag försöker äta bättre och röra på mig mer, men det verkar inte räcka. Tänkte höra om det finns någon som testat något naturligt som verkligen gett märkbar skillnad utan mediciner.
Back to top
View user's profile Send private message
Aryyno
Rekke-firer

PostPosted: Tue Sep 23, 2025 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Jag märker alltid att folk på jobbet blir så mycket mer produktiva efter att de börjar ta små promenader på lunchen och dricka mer vatten under dagen. Själv har jag börjat sätta på en timer varje timme för att sträcka på mig och ta några djupa andetag. Det gör underverk för fokus och humör, även om det inte är något mirakel mot sjukdomar eller trötthet.
Back to top
Dinno
Rekke-firer

PostPosted: Tue Sep 23, 2025 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Jag var i ungefär samma sits för ett tag sedan, och det som hjälpte mig mest var att boosta immunförsvaret på ett naturligt sätt. Jag började med lite olika tillskott och hittade faktiskt en bra sida med info om naturliga försvarsmekanismer https://il-12p40.com . Det handlade om enkla saker som att få i sig rätt vitaminer, sova ordentligt och små rutiner för att hålla kroppen balanserad. Efter ett par veckor kände jag verkligen skillnad, mer energi och mindre förkylningar.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum