Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stevelon
burner

PostPosted: Fri Feb 07, 2025 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Jag trodde jag hade koll på min pool, men senaste sommaren var en mardröm. Filtret verkade funka, men ändå blev vattnet grumligt, och jag fick kämpa med alger trots att jag använde rätt kemikalier. Till slut gav jag upp och fick ta in hjälp, men nu undrar jag om jag ska ha regelbunden service eller försöka igen på egen hand. Hur gör ni? Är det värt att lägga pengar på det, eller finns det något jag missar?
Back to top
View user's profile Send private message
siaenko
burner

PostPosted: Wed Feb 12, 2025 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Jag testade att sköta allt själv första året och kan säga att det var ett misstag. Höll på att få panik när vattnet blev grönt och jag fick chockklorera stup i kvarten. Sen jag började med Poolservice Stockholm har jag sluppit alla bekymmer. De kollar pumpar, filter och balansen i vattnet, så nu behöver jag bara göra småsaker själv. Hade aldrig gått tillbaka till att göra allt själv!
Back to top
madina
burner

PostPosted: Thu Feb 13, 2025 12:55 am    Post subject: Reply with quote

Jag tycker att det handlar om hur mycket tid och energi man vill lägga. Om man orkar läsa på och testa sig fram, går det att sköta en pool själv. Men det kräver att man har rätt verktyg och inte slarvar med kontrollerna. Jag kör en mix – gör det mesta själv men tar in en servicekoll en gång per år. På så sätt slipper jag oroa mig för större problem. För vissa kanske det är värt att betala för service, men jag gillar att ha koll själv.
Back to top
vpdzflq308
Rekke-firer

PostPosted: Mon Dec 15, 2025 10:17 am    Post subject: Reply with quote

In the early 21st century, breakthroughs in materials science brought the first revolution to the robot sex dolls. The widespread application of medical-grade silicone and thermoplastic elastomers gave robot sex dolls a texture close to human skin for the first time. robot sex dolls produced during this period began to focus on realistic appearance, but intelligent systems were still in their infancy.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum