Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

henger/vogn

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> C, D, F og M-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Newport69
Rekke-firer


Joined: 03 Jun 2007
Posts: 8

PostPosted: Sun Jun 03, 2007 11:15 pm    Post subject: henger/vogn Reply with quote

Hei. Lurte bare på om noen har erfaring med å trekke henger eller campingvogn med "grombilen"? Har en '69 Newport med 383 motor som jeg lurte på å montere hengerfeste på, for å trekke en tidsriktig campingvogn. Noen sier jeg må montere ekstern oljekjøler på gearkassa for å gjøre det. Har noen erfaring eller meninger om dette? På forhånd takk
Back to top
View user's profile Send private message
64imperial
Blyfot


Joined: 03 Mar 2007
Posts: 47
Location: Lurdalen

PostPosted: Mon Jun 04, 2007 12:23 am    Post subject: Reply with quote

Jeg har MANGE mil med campingvogn bak min 64 Imperial uten at ekstra oljekjøler til automat-kassen. Få på hegerfestet, på med camingvognen og la bilen bli enda mer brukervenlig til treff. Hva med å ta premiereturen til landstreffet på Torpo i Hallingdal i slutten av juni?
_________________
Det koster alltid litt ekstra å kjøre første klasse
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Mon Jun 04, 2007 10:19 am    Post subject: Reply with quote

Klubbtilhengeren vår har vel også ved fleire anledninger blitt trekt rundt av entusiastbiler, og den er tung. Har ikkje hørt andre tilbakemeldinger enn at forbruket har gått noe opp. Rolling Eyes
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
Newport69
Rekke-firer


Joined: 03 Jun 2007
Posts: 8

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 11:55 pm    Post subject: Takker.. Reply with quote

..for tilbakemeldinger Smile. Hvis ingen har noen veldig negative erfaringer satser jeg på treff-ferie med tidsriktig vogn i sommer Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> C, D, F og M-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group