Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

vin.nr??

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> C, D, F og M-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
beep beep
Bigblock


Joined: 01 Feb 2005
Posts: 71
Location: løten

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 8:28 pm    Post subject: vin.nr?? Reply with quote

En kompis var over i usa nå nylig. han har en del kjenninger i south dakota.. bla. en farmer som har mye gamle biler liggende rundt på farmen.. fikk se bilder fra stedet her en kveld, det var mye rart der, ikke mopar alt.. men det er 2 full size mopars der.. en plymouth å en dodge, begge med 4 dører osv, men plymouthen har ett noe uvanlig panser, med 2 scoop, ett på hver side.. noen som vet hva det kan være for noe??
jeg antar at bilene er fra tidlig 70 tall.. fikk bilder av vin.nr. på den ene, det er DM41M2D160283.. men er noe usikker på hvilken av bilene dette er fra.. utfra bildene så kan jeg si at plymouthen sitter det small block i, å at den har dette panseret jeg ikke har sett makent til før.. å at det er big block i dodgen..

beep beep
Back to top
View user's profile Send private message
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 8:44 pm    Post subject: Reply with quote

DM41M2D160283 tilhører 1972 Dodge Polara 500 4-door sedan 400 2bbl V8, 190HP, bygd Belvidere, IL
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
beep beep
Bigblock


Joined: 01 Feb 2005
Posts: 71
Location: løten

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 9:53 pm    Post subject: Reply with quote

ok... da skal jeg få fatt i nr. på den plymothen.. har funnet bilder av
fury gt, den har panser av samme type som den 4 dørers bilen.. men mente de bilene med 4 dører ble levert med flate panser??

vet ikke om de bilene der er verdt kostnadene med frakt å avgifter osv..
men det er mulig å få kjøpt dem svært rimlig, å dem ser ikke helt håpløse ut.. men trenger nok en god del jobb..

beep beep
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> C, D, F og M-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group