View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
surre sprett Bigblock
Joined: 25 Aug 2007 Posts: 87 Location: Overhalla, Nord-Trøndelag
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 12:13 pm Post subject: |
|
|
Å nei, det var dumt..
Da er det val bare å bestille den andre toppen med en gang da, så blir ikke prosjektet alt for forsinket.. _________________ 1966 Dodge Coronet Deluxe |
|
Back to top |
|
|
Ornamental Forward Look
|
Posted: Fri Mar 21, 2008 3:11 pm Post subject: |
|
|
Fort gjort det der, det blir jo referert til topper i flertall overalt unntatt på spec'en på den enkelte toppen, er jo bare der det står at det selges èn topp. _________________ '72 Challenger Rallye |
|
Back to top |
|
|
Carburetor Bigblock
|
|
Back to top |
|
|
belvis Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Sun Nov 02, 2008 9:45 pm Post subject: |
|
|
Se her ja,dette ser bra ut _________________ 55 Dodge custom royal lancer 270 cid hemi
66 Plymouth belvedere 446 cid
67 Dodge Coronet 500 cid
99 Dodge Ram 2500 5.9td 24v |
|
Back to top |
|
|
Ornamental Forward Look
|
Posted: Tue Nov 04, 2008 1:14 am Post subject: |
|
|
Carburetor wrote: | På tide med en liten oppdatering her syns jeg! Fått gjort en hel masse med prosjektet siden sist. Planen var jo en crate motor fra mopar men det skjærte seg, da de har sluttet og lage denne.. Så jeg bestemte meg for og friske opp den gamle 318 motoren. Har hatt den hos sarpsborg motorverksted for boring(.030) Normalisering av råder osv.. Har også kommet godt igang med montering av motoren takket være mye god hjelp fra min bror og Lars på Sarpsborg Motor. Sistnevnte har også laget hele oppsettet for motoren for meg! Motoren har fått ny veiv, nye stempler, ny kam, nytt register, nye løftere, støt-stenger, nye Edelbrock preformer RPM topper pluss pluss.. Har mer eller mindre byttet alt på motoren unntatt vippearmer. Legger ved et par bilder og lover jeg skal bli bedre på og oppdatere tråden:)
|
Ny veiv... ...er 318'en stroket til 390 snikende kubikktommer? _________________ '72 Challenger Rallye |
|
Back to top |
|
|
dartsport-74 Go wing
|
Posted: Sun Dec 14, 2008 2:10 am Post subject: |
|
|
tøft opplegg dette ikkje mangen som bygge på 318 ... bare lure på ... er det orginale vippe tøy eg ser på eddy toppane ?
koss mye hk er oppsettet på ?? _________________ JO GALLNARE JO BERE |
|
Back to top |
|
|
Carburetor Bigblock
|
Posted: Sun May 10, 2009 3:07 pm Post subject: |
|
|
dartsport-74 wrote: | tøft opplegg dette ikkje mangen som bygge på 318 ... bare lure på ... er det orginale vippe tøy eg ser på eddy toppane ?
koss mye hk er oppsettet på ?? |
Orginalt vippe-tøy ja, med litt utregnings-hjelp fra han som har laget oppsettet for meg så har vi som et utgangspunkt et sted mellom 275 - 310.. Men vi får se, burde la seg gjøre og kjøre bilen på en "tralle" eller no når den er ferdig.. Gleder meg nå, kun kort tid til oppstart:) _________________ "As the sweet words of virgin Mary... Come again?" |
|
Back to top |
|
|
moparman Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 12:28 am Post subject: 68 dart |
|
|
Heisann åssen går det her ? _________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block