Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Start og strømproblemer

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Newport
Guest





PostPosted: Sat Apr 01, 2006 4:33 pm    Post subject: Start og strømproblemer Reply with quote

Hei Håper noen kan hjelpe meg med noentips.

Har nettopp importert en'69 Newport med 383. Kjørte den for første gang i går (gikk helt fint). Skulle starte igjen idag. Da gikk den gikk hundre meter og stoppet. Ville ikke tenne og starte igjen før etter lang tid og mye "kinning" av motoren.(rant kanskje litt full etterhvert) Etter bruk av litt starthjelp (batteriet gikk tom) startet den, men stoppet etter et et par minutter. Da jeg da prøvde å starte den på nytt var den HELT død. Ingen strøm til instrumenter, tenning, horn eller radio. Eneste livstegn var lampa som lyser opp motorrommet for slike stunder Confused .Prøvd med startbooster også, men ingen strøm virker det som. Finnes det noen hovedsikring, og hvorfor har den røket i så fall?? Har noen noe tips ang. at den stopper elller mistanker om hvor strømmen min tar veien hadde jeg vært VELDIG takknemmelig.

Vet noen forresten om hvor det går an å få tak i ledn.diagrammer/koblingsskjema til en slik bil?
Back to top
mustang, he he
Guest





PostPosted: Sat Apr 01, 2006 7:43 pm    Post subject: Reply with quote

Hei.. Du kan prøve å skjekke ledningene til starter`n. Se også på sikringen, som er på den ene ledningen (en klump nesten v/starter`n).
Back to top
Newport
Guest





PostPosted: Sun Apr 02, 2006 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

Takker for kjapt svar. Da har jeg en plass å begynne.
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group