| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
74 Sebring 426 HEMI - elephant

|
Posted: Sat Apr 15, 2006 2:02 pm Post subject: Rep Kit for dørhengsler 74 B-body |
|
|
Hei, noen som vet hvor jeg kan få fatt i rep sett til dørhengslene på min 74 Satellite Sebring?
Har sjekka med Year One og KS auto parts. Year One leverer bare Pin til nedre dørhengsle. og komplett nedre dørhengsle, men de koster 93 dollar. Men da mangler jeg fortsatt den øvre. Går utfra det vil være rimeligere og overhale dem. Har ikke kontakta KS auto parts, kun sjekka nettsidene. ingenting der. sender han en mail og ser. _________________ 1973 Plymouth Roadrunner
1981 DMC DeLorean DMC-12
x1979 Pontiac Trans Am
x1975 Chevrolet El Camino
x1966 Lincoln Continental
x1974 Plymouth Satellite Sebring |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Sun Apr 16, 2006 6:38 pm Post subject: |
|
|
KS leverte til min 68 Satellite i fjor vår. Husker dessverre ikkje lenger produsent for dei. Men det blei ein heilt anna verden å operere dørene!  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|