Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hva er din favorittbil?
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hemidog
Hemisfærisk aktiv


Joined: 09 Apr 2007
Posts: 261
Location: Buskerud

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Sliten matt svart Daytona Charger med 70-talls stuk.
Back to top
View user's profile Send private message
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ser i innlegget fra tre år tilbake at favorittbilen er på plass hos meg siden den gang Very Happy

Men den nye 08 Challenger SRT er dagens favoritt Razz

_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
mr.mopar
Hemisfærisk aktiv


Joined: 24 Feb 2007
Posts: 449
Location: mosjøen

PostPosted: Mon Feb 11, 2008 5:57 pm    Post subject: Reply with quote

tenk fremover.2010 srt-8 cab må jo va ein drøm med norske skilter.blir vel og importere en slik bil i 2040 da den er avgiftsfri. Crying or Very sad
_________________
71 cuda 6.1 hemi

33 plymouth rod
Back to top
View user's profile Send private message
69daytona
super_coupe


Joined: 28 May 2007
Posts: 534
Location: Goathouse, Modum

PostPosted: Tue Feb 12, 2008 9:28 pm    Post subject: Nr 1 Reply with quote

1969 Dodge Charger Daytona med 426hemi 727 3.23 sure grip. Rød med Hvit vinge og svart int.

Det er bilen sin det!!

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
65 Valiant
Hemisfærisk aktiv


Joined: 06 Mar 2007
Posts: 341
Location: Sande i Vestfold

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 12:37 am    Post subject: Reply with quote

Vanskelig og velge ut bare en, men jeg hadde ikke hatt noe i mot en fabrikkny '57 Plymouth Fury.

Edit: Oppdaget at denne tråden lå under A-B- og E-Body..

Da faller valget på en '69 Roadrunner med 440-6 og manuell


Last edited by 65 Valiant on Wed Feb 13, 2008 1:09 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Smallblock Power E-body
Hemisfærisk aktiv


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 705
Location: Stadlandet,,Norway

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 12:41 am    Post subject: Reply with quote

70 Cuda,rød med 440+6,4 trinns manuell med Pistol Grip shifter uten konsoll,kvitt interiør,Dana 60,Magnum 500 med Polyglas GT dekk,Shaker hood.Rallye instrumentering.
Må være 2d ht. Ikke cab....
Back to top
View user's profile Send private message
suntech
Bigblock


Joined: 27 Mar 2007
Posts: 88
Location: Kristiansand

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Har endelig fått meg drømmebilen jeg, eller ihverfall det som skal bli det Very Happy Bilen står fortsatt i Statene, hos en kompis av meg, og garasjen hans begynner å fylle seg med delene mine Cool
68 Charger, med XV level II understell og bremser. World casting alu Hemi, med stage V topper, Callies billet veiv, oliver billet råder, XV rustfrie headers og exhaustanlegg, Tremec T-56 kasse, Mark Willliams modular bakaksel, 18 Fikse hjul ( 12, m 335/30 bak- 9,5 m 275/35 foran)
Og ei farge ingen andre har noe særlig lyst på!!!!! Shocked

_________________
When i was a kid i had a Ford. i´m a man now!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
j472
classic american


Joined: 19 Feb 2007
Posts: 20

PostPosted: Mon Feb 25, 2008 1:40 am    Post subject: Reply with quote

Min favoritt bil blir nok bare en drømmebil.
1971 charger r/t hemi. det er ikkje mange igjen av dei.
So de må nok en lottogevinst til.



index.jpg
 Description:
 Filesize:  74.14 KB
 Viewed:  15520 Time(s)

index.jpg

Klick here to see the Image in full size.




index2.jpg
 Description:
 Filesize:  188.05 KB
 Viewed:  15521 Time(s)

index2.jpg

Klick here to see the Image in full size.



Back to top
View user's profile Send private message
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Mon Feb 25, 2008 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Jarle wrote:
Min favoritt bil blir nok bare en drømmebil.
1971 charger r/t hemi.


Cool Står blant mine topp-3 også denne Wink

_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
taue-bill
Bigblock


Joined: 31 Jan 2007
Posts: 99
Location: eidsvoll

PostPosted: Mon Feb 25, 2008 10:22 pm    Post subject: Reply with quote

Måtte nok bli en -69 hardtop HEMI super-bee...
Men det spørs vel hva prisen vil bli på en av de 38 som ble laget... Rolling Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=Ghsg-HCOjbY

_________________
1975 dart 4d 225-904 (X)
1974 tradesman-300 225/727 (X)
1970 superbee 440/727 (X)
1968 satellite 4d 225-904
1966 DART GT m/340/727 (X)
1961 newport 4d 361
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
surre sprett
Bigblock


Joined: 25 Aug 2007
Posts: 87
Location: Overhalla, Nord-Trøndelag

PostPosted: Wed Feb 27, 2008 8:15 am    Post subject: Reply with quote

Enig med deg taue-bill, super-bee er fine biler..
_________________
1966 Dodge Coronet Deluxe
Back to top
View user's profile Send private message
belvis
Hemisfærisk aktiv


Joined: 22 Sep 2007
Posts: 253
Location: øygarden

PostPosted: Wed Feb 27, 2008 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

Har kjøpt drømmebiler i over 20 år eg men drømmen er alltid noe annet en det ein har sjølv. Drømmen nå måtte vært ein 68 charger uten rust og ubegrenset med penger til å bygget den som eg ville hatt den.
_________________
55 Dodge custom royal lancer 270 cid hemi
66 Plymouth belvedere 446 cid
67 Dodge Coronet 500 cid
99 Dodge Ram 2500 5.9td 24v
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group