| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

Joined: 09 Apr 2007 Posts: 261 Location: Buskerud
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 12:57 pm Post subject: |
|
|
| Sliten matt svart Daytona Charger med 70-talls stuk.
|
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 1:43 pm Post subject: |
|
|
Ser i innlegget fra tre år tilbake at favorittbilen er på plass hos meg siden den gang
Men den nye 08 Challenger SRT er dagens favoritt
_________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

Joined: 24 Feb 2007 Posts: 449 Location: mosjøen
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 5:57 pm Post subject: |
|
|
tenk fremover.2010 srt-8 cab må jo va ein drøm med norske skilter.blir vel og importere en slik bil i 2040 da den er avgiftsfri.
_________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
69daytona super_coupe
Joined: 28 May 2007 Posts: 534 Location: Goathouse, Modum
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:28 pm Post subject: Nr 1 |
|
|
1969 Dodge Charger Daytona med 426hemi 727 3.23 sure grip. Rød med Hvit vinge og svart int.
Det er bilen sin det!!
|
|
| Back to top |
|
 |
65 Valiant Hemisfærisk aktiv

Joined: 06 Mar 2007 Posts: 341 Location: Sande i Vestfold
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 12:37 am Post subject: |
|
|
Vanskelig og velge ut bare en, men jeg hadde ikke hatt noe i mot en fabrikkny '57 Plymouth Fury.
Edit: Oppdaget at denne tråden lå under A-B- og E-Body..
Da faller valget på en '69 Roadrunner med 440-6 og manuell
Last edited by 65 Valiant on Wed Feb 13, 2008 1:09 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Smallblock Power E-body Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 705 Location: Stadlandet,,Norway
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 12:41 am Post subject: |
|
|
70 Cuda,rød med 440+6,4 trinns manuell med Pistol Grip shifter uten konsoll,kvitt interiør,Dana 60,Magnum 500 med Polyglas GT dekk,Shaker hood.Rallye instrumentering.
Må være 2d ht. Ikke cab....
|
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
Joined: 27 Mar 2007 Posts: 88 Location: Kristiansand
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 10:02 pm Post subject: |
|
|
Har endelig fått meg drømmebilen jeg, eller ihverfall det som skal bli det Bilen står fortsatt i Statene, hos en kompis av meg, og garasjen hans begynner å fylle seg med delene mine
68 Charger, med XV level II understell og bremser. World casting alu Hemi, med stage V topper, Callies billet veiv, oliver billet råder, XV rustfrie headers og exhaustanlegg, Tremec T-56 kasse, Mark Willliams modular bakaksel, 18 Fikse hjul ( 12, m 335/30 bak- 9,5 m 275/35 foran)
Og ei farge ingen andre har noe særlig lyst på!!!!!
_________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
j472 classic american
Joined: 19 Feb 2007 Posts: 20
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 1:40 am Post subject: |
|
|
Min favoritt bil blir nok bare en drømmebil.
1971 charger r/t hemi. det er ikkje mange igjen av dei.
So de må nok en lottogevinst til.
|
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 4:19 pm Post subject: |
|
|
| Jarle wrote: | Min favoritt bil blir nok bare en drømmebil.
1971 charger r/t hemi. |
Står blant mine topp-3 også denne
_________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
taue-bill Bigblock
Joined: 31 Jan 2007 Posts: 99 Location: eidsvoll
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 10:22 pm Post subject: |
|
|
Måtte nok bli en -69 hardtop HEMI super-bee...
Men det spørs vel hva prisen vil bli på en av de 38 som ble laget...
http://www.youtube.com/watch?v=Ghsg-HCOjbY
_________________ 1975 dart 4d 225-904 (X)
1974 tradesman-300 225/727 (X)
1970 superbee 440/727 (X)
1968 satellite 4d 225-904
1966 DART GT m/340/727 (X)
1961 newport 4d 361 |
|
| Back to top |
|
 |
surre sprett Bigblock

Joined: 25 Aug 2007 Posts: 87 Location: Overhalla, Nord-Trøndelag
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 8:15 am Post subject: |
|
|
Enig med deg taue-bill, super-bee er fine biler..
_________________ 1966 Dodge Coronet Deluxe |
|
| Back to top |
|
 |
belvis Hemisfærisk aktiv

Joined: 22 Sep 2007 Posts: 253 Location: øygarden
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 12:10 pm Post subject: |
|
|
Har kjøpt drømmebiler i over 20 år eg men drømmen er alltid noe annet en det ein har sjølv. Drømmen nå måtte vært ein 68 charger uten rust og ubegrenset med penger til å bygget den som eg ville hatt den.
_________________ 55 Dodge custom royal lancer 270 cid hemi
66 Plymouth belvedere 446 cid
67 Dodge Coronet 500 cid
99 Dodge Ram 2500 5.9td 24v |
|
| Back to top |
|
 |
|