| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
suntech Bigblock
|
Posted: Sun Nov 09, 2008 3:06 am Post subject: |
|
|
Ser veldig bra ut. Blir spennende å høre hvordan den sitter på veien!!!! _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sun Nov 09, 2008 4:52 pm Post subject: |
|
|
| Ser ut som kvalitetsarbeid, og det er bra du tar deg tid til å ta bilder og forklare! |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 9:42 am Post subject: |
|
|
Heisan! Da sitter jeg på Schipol, og venter på fly hjem. Har fått levert Chargeren og deler på shipping firmaet, og venter spent på å få det hjem!! Mye deler og mye pakking!!
Var innom XV og kikka. Mye gromt. De holder på med nye billet øvre bærearmer til level II forstillinga, så jeg må vel ha dem, før jeg monterer.
Var også innom Ray Barton. Mye gromt, og en veldig spesiell fyr. Skal få posta noe bilder når jeg kommer meg hjem og får summa meg litt. _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
jvike burner
|
Posted: Wed Dec 03, 2008 11:44 pm Post subject: |
|
|
Hva er fordelene med de nye armene? Bare looks og vekt eller har de forbedret geometri? _________________ Member of The Rapid Transit System |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
|
Posted: Thu Dec 04, 2008 11:18 pm Post subject: |
|
|
Bare looks og vekt, samme geometri. De var fine da, så jeg vet vel med meg sjøl at jeg må ha dem før jeg i det hele tatt monterer forstillinga.
Om du bestiller forstilling nå, tror jeg at de er standard.  _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
jvike burner
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 11:55 pm Post subject: |
|
|
Okei, nå har jeg bestillt forstillinga også Men den blir jeg vel ikke å sette inn før neste vinter igjen.. Ellers har det ikke skjedd noe videre med bakstillinga på en stund. Har laga hulla for swaybar, så nå er det bare å helsveise alt på plass og få litt lakk og understellsmasse på delene.. Begynner å bli på tide å få gjort noe igjen, våren er her snart! _________________ Member of The Rapid Transit System |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
|
Posted: Sat Feb 07, 2009 4:11 am Post subject: |
|
|
Jævlig kult!! Det blir jo veldig inerresant å se hva du syntes nå, med bakstillinga montert, for så å putte under forstillinga. Kan se for meg at "track days" foregår litt anneledes i Mo i Rana, en amerikanere gjør det!! hehe!
Det blir XV (stoptech) bremser også da?? _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
jvike burner
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 4:30 pm Post subject: |
|
|
Hei ja, blir artig å kjenne forskjell, men nå skal jeg jo kjøre med 15" hjula denne sesongen også, blir ikke å kjøpe felger før jeg har kjøpt bremser. Hvilke bremser det blir vet jeg ikke enda. XV/Stoptech bremsene er jo virkelig lekre, men de blir jo noe dyrere en f.eks Wilwood. Vi får se det an. Har jo god tid på meg da jeg sikkert ikke blir å montere forstillinga før neste vinter igjen..
Sjekk ut http://www.spike.com/full-episode/project-street/30358
XV Level II motering. _________________ Member of The Rapid Transit System |
|
| Back to top |
|
 |
jvike burner
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 12:00 am Post subject: |
|
|
Okei nå har det endelig skjedd noe! Har fått heilsveisa og lakka delene, så i kveld var det montering
Nylakka aksling og panhard bar.
Har resturert bremseblokk og rør.
Her er det kommet på plass! Var trangt for krengingshemmeren i ramma.
Nå er det bare å sette i bensintank og stikkakslinger å få på hjula!
Som sagt, trangt for sway bar, ble litt småjobb til slutt.. _________________ Member of The Rapid Transit System |
|
| Back to top |
|
 |
jvike burner
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 1:45 am Post subject: |
|
|
I kveld fikk jeg bilen på bakken igjen etter 4 mnd på bukker!
Den ble ganske lav, må justere høyden litt.. Og den ble ganske stiv, demperene står på mjukeste innstilling nå.. Spoileren har jeg tatt av for lakking siden noen har skrapa den opp..
Nå må jeg få i bensintanken, justere kjørehøyde og pinion vinkel og panhard bar.. gleder meg til våren!  _________________ Member of The Rapid Transit System |
|
| Back to top |
|
 |
Smallblock Power E-body Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 705 Location: Stadlandet,,Norway
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 7:58 pm Post subject: |
|
|
Gratulerer!
Detta blir stas  _________________ 1970 Dodge Challenger 440
1971 Dodge Challenger 340 |
|
| Back to top |
|
 |
Widing Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Mar 25, 2009 12:01 am Post subject: |
|
|
dette ser veldig rått ut  _________________ 70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/ |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
|
Posted: Sun Mar 29, 2009 4:10 am Post subject: |
|
|
Dette ser bra ut
Gleder meg veldig til å høre hvordan du liker den! _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sun Apr 19, 2009 9:56 am Post subject: |
|
|
Har det blitt noe test kjøring nå  _________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
jvike burner
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:24 pm Post subject: |
|
|
| moparman wrote: | Har det blitt noe test kjøring nå  |
Var 100 meter opp og ned gata for noen dager siden. Skal på firehjulskontroll på Mandag, så da skal jeg gi dere sikkelig tilbakemelding. Har coiloverene stilt på det mykeste nå, og den kjentes veldig behagelig ut de får hundre meterene jeg kjørte. Skal i garasjen nå snart og ha dynamat i bagasjerom og feste batteriet, det sto bare løst i bagasjerommet på testturen min. _________________ Member of The Rapid Transit System |
|
| Back to top |
|
 |
|