| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
suntech Bigblock
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 12:10 pm Post subject: Karosserideler |
|
|
Hei alle sammen!
Jeg har en bil i Statene, som sitter der og venter på at alle delene jeg skal ha med ramler inn. Det som vil være det siste som blir klart, er karosseridelene fra Auto Metal Direct. Om det er noen som vil ha noe med, har jeg litt plass i containeren, slik at jeg kan evt bestille med noe ekstra karosserideler. Jeg har ikke prisene enda, men det er billig, og jeg hadde tenkt å ta samme prisen for delene som på hjemmesiden deres autometaldirect.com, plus momsen, og noe frakt.
Som et eksempel hadde jeg tenkt 1000 kr i frakt på en full bakskjerm, og 1500, om du skal ha 2, ca 500, om du trenger et fronstykke eller trunkgulv etc.
Jeg har IKKE tenkt å bli noen forhandler av noe slag!! Livet mitt går på turtalls-sperra på overdriven, så jeg har ikke tid til å bruke mye tid på det, men jeg skal ha ganske mye deler derfra, så om det er noen andre som trenger noe, kan jeg bestille det samtidig, og få litt hjelp med frakta, og hjelpe noen til å få disse storvolum delene hjem billig. Simple as that!!!
Delene jeg skal ha vil ikke være klare før i febr/ mars, så shippinga blir ikke før rett etter det. Kikk på hjemmesidene deres, og finn ut om det er noe dere vil ha, så kan dere maile meg, eller ringe meg på 46845644.
Jeg har ogå en "feit" bestilling på XV motorsport, så om det er noen som "trenger" noe der, kan jeg ta det med også, men der må dere huske på at det er lang leveringstid.
Jeg har også bestillt endel Hemi deler, så om noen vil ha noe slikt, kan jeg skaffe WP alu blokk for ca 5000 usd, og stage V topper, for ca 3000, plus moms selvfølgerlig, og litt frakt.
Jeg har begrensa plass, så førstemann til mølla etc!!
Hilsen Rolf M Sunde _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
moparstuff 426 HEMI - elephant
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:37 pm Post subject: |
|
|
| har du plass for to forskjermer til 71 duster? |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 8:27 pm Post subject: |
|
|
jada, om de har det så!! Eller er det noen du har skaffet selv? _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
moparstuff 426 HEMI - elephant
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 6:16 pm Post subject: |
|
|
| vet du om noen slike rustfrie skjermer der borte? |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 8:24 pm Post subject: |
|
|
Sorry, har ingen anelse.
Har ikke anledning til å finne noe deler, andre steder en der jeg handler selv. _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
Kenneth 426 HEMI - elephant
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 4:09 am Post subject: |
|
|
Hei, jeg kan være interessert i noen deler fra Auto Metal Direct om de har det jeg er ute etter, og prisene er bra. Men hjemmesiden deres hadde jo ingen info pr. nå, og heller ingen mail-adresse. Så jeg vet ikke om du har en mail jeg kan sende en foresprøsel til..? _________________ '71 Dodge Demon, 440, 727, 8 3/4"
'74 Dodge Dart Custom, 360, 727, 8 1/4"
'74 Dodge Dart Swinger prosjekt |
|
| Back to top |
|
 |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|