| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Pixie Slant Six
Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 12:12 am Post subject: Vilket 727-låda har jag? |
|
|
Hej!
Har en 727-låda men vet inte om den är till en Small- eller Bigblock. Har letat i Parts Interchange Manual 1968-74 men Parts Number stämmer inte alls med de som är där. Mitt nummer är OB171985. Nå´n som vet vad det är för låda?
Peter |
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

Joined: 24 Feb 2007 Posts: 449 Location: mosjøen
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 7:29 pm Post subject: låda |
|
|
hei
nummeret som du har er kun serienummeret på bilen som den var original i.
du må let etter et annet nummer som er stemplet i lådan
mvh runar _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|