Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Vilket 727-låda har jag?

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pixie
Slant Six


Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 12:12 am    Post subject: Vilket 727-låda har jag? Reply with quote

Hej!
Har en 727-låda men vet inte om den är till en Small- eller Bigblock. Har letat i Parts Interchange Manual 1968-74 men Parts Number stämmer inte alls med de som är där. Mitt nummer är OB171985. Nå´n som vet vad det är för låda?
Peter
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mr.mopar
Hemisfærisk aktiv


Joined: 24 Feb 2007
Posts: 449
Location: mosjøen

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 7:29 pm    Post subject: låda Reply with quote

hei
nummeret som du har er kun serienummeret på bilen som den var original i.
du må let etter et annet nummer som er stemplet i lådan
mvh runar

_________________
71 cuda 6.1 hemi

33 plymouth rod
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group