View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lasse Lindborg Rekke-firer
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 7:41 pm Post subject: Uteblivna Newsletter |
|
|
Vart tog höstens båda Nr. vägen ? Medlemsavgiften ska väl berättiga mej till 5 utgåvor ? Okay, Jag har förståelse för detta med ideellt arbete, men det finns väl styrelsebeslut på antal utgåvor ? Material brist kan det ju inte vara, Chryslerfolk fanns ju på plats i Tulsa, och i Rättvik lade Mopar-bilar beslag på 1:a, 2:a, o 3:e pris. Emotser ursäkt och förklaring i nästa
blad, annars tappar Ni då den här medlemmen..... _________________ "Satellite-Lasse" |
|
Back to top |
|
 |
ingrid Slant Six
|
Posted: Tue Jan 01, 2008 7:27 pm Post subject: Efterlysning Mopar Newsletter |
|
|
Hej! Vi har full förståelse att tidningen är saknad. Men nu kommer det att bli bättre! Styrelsen har tillsatt en redaktionskommitté som nu har tagit över utgivningen av Mopar Newsletter. Det första numret kommer ut under januari månad.
Sammankallande i kommittén är Sofie Palmér. |
|
Back to top |
|
 |
Wizard Exner - the finned years

Joined: 11 Mar 2007 Posts: 249 Location: Sturkö, Blekinge, Sweden
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 9:47 pm Post subject: Re: Efterlysning Mopar Newsletter |
|
|
ingrid wrote: | Hej! Vi har full förståelse att tidningen är saknad. Men nu kommer det att bli bättre! Styrelsen har tillsatt en redaktionskommitté som nu har tagit över utgivningen av Mopar Newsletter. Det första numret kommer ut under januari månad.
Sammankallande i kommittén är Sofie Palmér. |
vi läser den 28 januari idag  _________________ "Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr" |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: Thu Jan 31, 2008 10:02 pm Post subject: |
|
|
Idag läser vi den 31 januari, men jag är ju i Polen! Ni skall se att det ligger ett nytt nummer av tidningen och väntar på mig när jag kommer hem - det är ju lovat, så det litar jag på . _________________ "Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr" |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: Mon Feb 04, 2008 11:11 am Post subject: |
|
|
Tror ni inte att jag gick på den lätte lik förbannat! Snart börjar jag väl tro på jultomten också.
Nä, vi får nog känna oss blåsta på den del av medlemsavgiften som går till Newsletter.
Det är glädjande att newsletter från WPC USA kommer som på "posten". _________________ "Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr" |
|
Back to top |
|
 |
|