| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Mon Jan 30, 2006 11:23 am Post subject: Bruktimport og forsikring i utlandet |
|
|
Korleis fungerer det å bruktimportere bil sjølv med tanke på forsikring dersom ein velger å kjøre bilen heim for eigen maskin. Eg sikter til våre naboland og europa for øvrig, ikkje USA.
Kan ein ta med prøveskilt fra Norge og kjøre bilen heim på desse og dermed ha obligatorisk ansvarsdekning? (Ingen kasko altså...)
Og viss ein i tillegg ønsker kaskodekning, korleis kan ein ordne det når bilen enno ikkje er registrert i Norge? _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
Bippe Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Tue Jan 31, 2006 1:02 am Post subject: |
|
|
Norske prøveskilt kan brukes i Sverige og Danmark.
Når det gjelder forsikring, tror jeg du kan kontakte ditt forsikrings selskap i Norge før du drar, så vet de hva du må gjøre. _________________ Been,s Garage
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Tue Feb 21, 2006 1:34 am Post subject: |
|
|
Det gjekk i orden.
Eg sjekka først med AMCAR, men dei hadde ingen spesielle ordninger for England som eg skulle til og ba meg ringe IF... direkte. Der traff eg ei stressa dame som sa det måtte gå gjennom AMCAR. Ny tlf til AMCAR, som sjølvsagt har kontroll og erfaring på slikt, og ikkje kan anna enn be meg ringe IF... på ny. Da fekk eg ei enda meir hysterisk dame på linja som bare prøvde å vri seg unna på alle måter og ikkje var det minste interessert i å selge forsikring. Til slutt kom ho faktisk med eit (for meg!) godt forslag, og ba meg sjekke med LMK. Det er god selger, det; ber meg kontakte konkurrenten!
Passe lei av IF... ringer eg Tennant som ikkje har problemer med å forsikre det nye adoptivbarnet mot chassisnummer og cirkaverdi. Tok knappe fem minutter og kosta kr. 2.400,- for heilårs kaskoforsikring som ordinær bil (ikkje noko veterantilbud). Utpå våren når bilen er besiktiga og registrert rekner eg med å endre denne til veteranforsikring for premien sin del.
Ei skrape til IF... frå meg i denne saka.  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
beep beep Bigblock

|
Posted: Tue Feb 21, 2006 11:23 pm Post subject: |
|
|
Hva er det som skal forsikres? handla noe nytt å spennende?
beep beep |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Tue Feb 21, 2006 11:35 pm Post subject: |
|
|
| beep beep wrote: | Hva er det som skal forsikres? handla noe nytt å spennende?
beep beep |
Vil ikkje kalle 36 år gammelt for "nytt", men det er i hvert fall spennende!!! Måtte bare snø og fanteri forsvinne fort.
Har sendt avgårde bilder til fremkalling og også bedt om sånne der nett-bilder så eg får lagt ut seinere. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
beep beep Bigblock

|
Posted: Wed Feb 22, 2006 6:55 pm Post subject: |
|
|
ok, ble det E-body nå eller??
beep beep |
|