Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hva har dere funnet i moparen deres?

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hemidog
Hemisfærisk aktiv


Joined: 09 Apr 2007
Posts: 261
Location: Buskerud

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 5:25 pm    Post subject: Hva har dere funnet i moparen deres? Reply with quote

Jeg har ALLTID lurt på jeg plutselig en dag når jeg skrur på bilen min, at jeg finner en giftig edderkopp eller to i bilen, men det eneste jeg har funnet er rotterreir i ramma og lufteslangene.

ser ut som denne karen fikk jackpot, (merk dere biltypen)
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=503511
Back to top
View user's profile Send private message
mr.mopar
Hemisfærisk aktiv


Joined: 24 Feb 2007
Posts: 449
Location: mosjøen

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

hehe alltids en overraskelse på lur når man importerer bil fra usa.
http://chryslerklubben.org/forum/viewtopic.php?t=1213

_________________
71 cuda 6.1 hemi

33 plymouth rod
Back to top
View user's profile Send private message
jvike
burner


Joined: 29 Sep 2007
Posts: 48
Location: Mosjøen

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg fant ei sprøyte i bilen min, under instrumentpanelet i Barracudaen. Antagelig ei insulinsprøyte. Godt at jeg ikke traff nåla når jeg fant den.. Fant også et personlig brev til den forrige eieren fra USA. Sto ikke noe spennende, så jeg kasta det..
_________________
Member of The Rapid Transit System
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Smallblock Power E-body
Hemisfærisk aktiv


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 705
Location: Stadlandet,,Norway

PostPosted: Thu Jan 31, 2008 1:06 am    Post subject: Funnet Reply with quote

Lakkerings-sjablonger,diger syttitalls rosa hårbørste,VIP-kort i en "Garden-club" ,musereir i luftekanaler,barberblad,store mengder ørkensand fra Bakersfield og masser av "quarters and dimes"
Back to top
View user's profile Send private message
Dyrhaug
cruiser


Joined: 10 Mar 2006
Posts: 32
Location: Vågstranda

PostPosted: Fri Feb 01, 2008 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Negellakk i bilens farge ,sammenleggbare pilot briller,musebol,ett brev fra en mor til sin datter.
_________________
70 Plymouth Barracuda Pro-Touring Hemi
x 70 Dodge Challenger R/T Clone
x 67 Dodge Dart GT
x 73 Plymouth Duster
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
taue-bill
Bigblock


Joined: 31 Jan 2007
Posts: 99
Location: eidsvoll

PostPosted: Fri Feb 01, 2008 4:28 am    Post subject: Reply with quote

Fant en "klump" med hardpakka sand inni rattstammen på super-bee'n.. Den var full av runde ganger.., og har sikker blitt bygd og bebodd av et slags innsekt... Rolling Eyes
_________________
1975 dart 4d 225-904 (X)
1974 tradesman-300 225/727 (X)
1970 superbee 440/727 (X)
1968 satellite 4d 225-904
1966 DART GT m/340/727 (X)
1961 newport 4d 361
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hemidog
Hemisfærisk aktiv


Joined: 09 Apr 2007
Posts: 261
Location: Buskerud

PostPosted: Fri Feb 01, 2008 8:20 am    Post subject: Reply with quote

taue-bill wrote:
Fant en "klump" med hardpakka sand inni rattstammen på super-bee'n.. Den var full av runde ganger.., og har sikker blitt bygd og bebodd av et slags innsekt... Rolling Eyes


når som du nevner det. det samme fant jeg flere steder under bilen... 3-5 cm lange hule "bol" med sand.... Shocked hvor kom bilen din orginalt fra?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group