| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

Joined: 09 Apr 2007 Posts: 261 Location: Buskerud
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 5:25 pm Post subject: Hva har dere funnet i moparen deres? |
|
|
Jeg har ALLTID lurt på jeg plutselig en dag når jeg skrur på bilen min, at jeg finner en giftig edderkopp eller to i bilen, men det eneste jeg har funnet er rotterreir i ramma og lufteslangene.
ser ut som denne karen fikk jackpot, (merk dere biltypen)
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=503511 |
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

Joined: 24 Feb 2007 Posts: 449 Location: mosjøen
|
|
| Back to top |
|
 |
jvike burner
Joined: 29 Sep 2007 Posts: 48 Location: Mosjøen
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 5:56 pm Post subject: |
|
|
Jeg fant ei sprøyte i bilen min, under instrumentpanelet i Barracudaen. Antagelig ei insulinsprøyte. Godt at jeg ikke traff nåla når jeg fant den.. Fant også et personlig brev til den forrige eieren fra USA. Sto ikke noe spennende, så jeg kasta det.. _________________ Member of The Rapid Transit System |
|
| Back to top |
|
 |
Smallblock Power E-body Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 705 Location: Stadlandet,,Norway
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 1:06 am Post subject: Funnet |
|
|
| Lakkerings-sjablonger,diger syttitalls rosa hårbørste,VIP-kort i en "Garden-club" ,musereir i luftekanaler,barberblad,store mengder ørkensand fra Bakersfield og masser av "quarters and dimes" |
|
| Back to top |
|
 |
Dyrhaug cruiser

Joined: 10 Mar 2006 Posts: 32 Location: Vågstranda
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 12:52 am Post subject: |
|
|
Negellakk i bilens farge ,sammenleggbare pilot briller,musebol,ett brev fra en mor til sin datter. _________________ 70 Plymouth Barracuda Pro-Touring Hemi
x 70 Dodge Challenger R/T Clone
x 67 Dodge Dart GT
x 73 Plymouth Duster |
|
| Back to top |
|
 |
taue-bill Bigblock
Joined: 31 Jan 2007 Posts: 99 Location: eidsvoll
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 4:28 am Post subject: |
|
|
Fant en "klump" med hardpakka sand inni rattstammen på super-bee'n.. Den var full av runde ganger.., og har sikker blitt bygd og bebodd av et slags innsekt...  _________________ 1975 dart 4d 225-904 (X)
1974 tradesman-300 225/727 (X)
1970 superbee 440/727 (X)
1968 satellite 4d 225-904
1966 DART GT m/340/727 (X)
1961 newport 4d 361 |
|
| Back to top |
|
 |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

Joined: 09 Apr 2007 Posts: 261 Location: Buskerud
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 8:20 am Post subject: |
|
|
| taue-bill wrote: | Fant en "klump" med hardpakka sand inni rattstammen på super-bee'n.. Den var full av runde ganger.., og har sikker blitt bygd og bebodd av et slags innsekt...  |
når som du nevner det. det samme fant jeg flere steder under bilen... 3-5 cm lange hule "bol" med sand.... hvor kom bilen din orginalt fra? |
|
| Back to top |
|
 |
|