| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Janh Rekke-firer

|
Posted: Tue May 06, 2008 7:43 pm Post subject: Shaker hood |
|
|
Har satt inn en RB motor Cuda'n og har en shaker hood som jeg gjerne skulle hatt på plass. Motoren har et Edelbrock RPM insug og en singel 4-bbl. Det ser ut som om baseplate kommer for høyt slik at shaker bobla tar i pynteringen rundt hullet på panseret.
Noen som har vært borte i dette før? _________________ </Jan> |
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed May 07, 2008 12:00 am Post subject: |
|
|
rpm innsuger er høyere en originalt så du må nok modifiser base plata ska d bli bra.regner med at du har original motorfester så motoren ikke står for høyt
e har et extra stål shaker panser t salgs.kommer i løpet av sommeren. _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
Janh Rekke-firer

|
Posted: Thu May 08, 2008 9:02 pm Post subject: |
|
|
Regna nesten med det men tenkte kanskje det fantes ferdige baseplates som var ekstra nedsenka. Får bare hive meg til å kutte og senke.
Ellers har jeg et stål shaker panser allerede.. _________________ </Jan> |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Thu May 08, 2008 11:42 pm Post subject: |
|
|
har ikke hørt om at d er laget baseplate som bygger mere nedover.
husker du funderte på et glassfiber shaker panser sist vi maila så e sku bare høre om du sku ha eit i stål.hva ga du for stålpanseret?e må vite hva e skal ta for mitt når e får d heim _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
Janh Rekke-firer

|
Posted: Sat May 10, 2008 9:43 am Post subject: |
|
|
Det ble svindyrt Jeg kjøpte panseret og shaker kittet samtidig på eBay og jeg tror det kom på en plass mellom $4.500 og $5000 + frakt. Brukte Jetcarrier/båt så det gikk greit.
Mitt panser var opprinnelig et std Barracuda panser som ble bearbeidet. Mener jeg har sett annonse i Mopar Muscle fra et firma som nå leverer "nye" shakerpanser i stål. _________________ </Jan> |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat May 10, 2008 3:50 pm Post subject: |
|
|
o shit.d var dyrt ja.
e kjøpte 2stk repro shaker panser.koster 1000$ med trimringen.så kommer jo resten av delene.resten får man jo i både glassfiber og stål/composit(original type)
får dem heim med båt i container.skal ha 11000kr for et shakerpanser tenkte e. _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
|