| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
guadeloupe burner
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 10:42 pm Post subject: Vem är jag? Vem är ni? |
|
|
Hej!
Nu har jag kikat runt lite och tänkte presentera mig, jag heter Magnus, 37 år och bor i Stockholm med sambo och två barn. Jag har precis köpt min första Mopar, en ganska orörd Plymouth Gold Duster som ska renoveras/fräschas upp. Jag är total nybörjare på det här så det finns risk att ni får en del underliga frågor vad det lider
Vilka är ni andra?
mvh Magnus |
|
| Back to top |
|
 |
383Scamp Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 1:02 am Post subject: Hei Magnus |
|
|
Hei , velkommen til oss .
Hyggelig at du valgte mopar bil , og spesielt a-body siden det er min type bil også .
Ikke vær redd vi skal nok klare å besvare det meste av dine spørsmål .
Ha en fin vår . hilsen Olav . _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Ornamental Forward Look

|
Posted: Thu Apr 12, 2007 6:19 pm Post subject: |
|
|
Hei Magnus!
Jeg heter Per Arne, kjøpte min første Mopar i 2005, og bor i Oslo.
Syns at A-bodies er kule biler, og kunne godt ha hatt en om jeg bare hadde hatt plass til flere biler...
Underlige spørsmål er bare gøy, håper du får mye glede av Duster'n din, og om du har noen bilder på lur, så må du gjerne poste dem!  _________________ '72 Challenger Rallye |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Thu Apr 12, 2007 9:57 pm Post subject: |
|
|
Hei, Magnus, velkommen hit og gratulerer med tøff bil!
Mitt navn er Roar og eg kjører 70 Challenger. Eg er sekretær i hovedstyret i WPC Club of Norway og dessuten webmaster på både dei norske og svenske klubbsidene på nett. Eg skriv innlegg under signaturen Webmaster når det er klubbrelaterte innlegg.
Vi er glade for alle engasjerte mopar-eigere som skaper aktivitet her på forumet. Legg gjerne ut bilder og info på din bil under tråden Min Mopar
Håper å sjå deg på treff i løpet av sommaren  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
Dart225 cruiser

|
Posted: Fri Apr 13, 2007 5:00 pm Post subject: |
|
|
Heisann guadeloupe. Det er godt det er flere som er nybegynnere
Jeg har kun kjørt Mopar i ett år nå, men begynner å kjenne basillen
Har startet altfor seint da jeg har rukket å bli 32 år, og sitter med kone og to barn
Jeg kjører bilen på avateren min, og drømmer om å strekke den helt opp.
I motsetning til mange andre har jeg falt pladask for slant six motoren, og har _veldig_ lyst til å få trimmet den litt.
Lykke til med Duster'n! _________________ Musikksmaken.com |
|
| Back to top |
|
 |
Wizard Exner - the finned years

Joined: 11 Mar 2007 Posts: 249 Location: Sturkö, Blekinge, Sweden
|
Posted: Wed May 09, 2007 8:22 pm Post subject: |
|
|
Hej Magnus! Jag heter Sven och har haft ett otal riktiga bilar genom mina 53 år, men har alltid haft ett gott öga till Chrysler. Har haft en 59'a New yorker och nu en Saratoga 60'a. Jag bor i södra Sverige. _________________ "Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr" |
|
| Back to top |
|
 |
|