| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Coronet R/T 392 HEMI
|
Posted: Wed May 27, 2009 12:39 am Post subject: forgasser som fosser over |
|
|
Har en 68 charger med 360 police som har stått i to år,hadde problemer med start,men etter å ha skiftet bensinpumpa,filter og slanger startet den med en gang,men flommer over fra noen hull oppe på gasseren både på høyre og venstre side,vet ikke hvilken gasser det er og bildet er for stort til å få inn her.
|
|
| Back to top |
|
 |
turbodart V6
|
Posted: Wed May 27, 2009 1:28 pm Post subject: |
|
|
problemet er en flott?r som ligger inni forgasseren som ikke tetter n?r bensinniv?et er h?yt nok. du m? nok skru av topplokket p? forgasseren og se hva som for?rsaker problemet... sikkert noe irr...
________
medical marijuana states
Last edited by turbodart on Tue Feb 01, 2011 1:29 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed May 27, 2009 3:45 pm Post subject: 68 Charger |
|
|
Før du kjøpte den chargeren. Var jeg med noen og så på den bilen Den gang fløyt også forgasseren over. Tror nok du bør overhale den. (Ps den motoren har aldri hvert police.) Første gang jeg kjørte den bilen var i 1999.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
Coronet R/T 392 HEMI
|
Posted: Wed May 27, 2009 8:27 pm Post subject: charger |
|
|
| Vet du hvilken motor det er da?Kakket i forgasseren med en gummihammer før start og nå fosser det ikke over men den går på for høyt turtall og når jeg gir gass kommer det flammer opp av gasseren,hva kan det være?
|
|
| Back to top |
|
 |
earlyfish Bigblock

|
Posted: Wed May 27, 2009 8:33 pm Post subject: |
|
|
En annen post her på forumet går på det samme. Du bør ta ut flottører og flottørnåler, rengjøre dem og setet. De irrer, antagelig pga. tilsetninger i bensinen så de ikke tetter.
Forresten merkelig hvor mange 360 som er Police... Trur neppe alle var det
_________________ 1988 LeBaron conv.
70 Duster
65 Barracuda
47 Plymouth Special DeLuxe
Rust never sleeps |
|
| Back to top |
|
 |
Coronet R/T 392 HEMI
|
Posted: Wed May 27, 2009 9:07 pm Post subject: forgasser |
|
|
Da jeg kjøpte bilen som har kostet meg godt over 300tusen med bytte frakt cash og deler fikk jeg opplyst at det er en 360 POLICE,at jeg ble grundig lurt med det kjøpet vet jeg i ettertid, og det ser ut til at det er noen her som vet mere enn meg om bilen,og motoren, men jeg er nå bare sånn at jeg stoler på folk til det motsatte er bevist,la oss bare håpe at han som solgte meg denne aldri får lurt flere av oss som liker mopar eller andre amcars fordi sånne folk trenger man ikke i dette miljøet.
|
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Wed May 27, 2009 11:25 pm Post subject: 68 dodge charger |
|
|
Den bilen du har ble tatt inn til landet av city bil i skien. Når harald klamerholm kjøpte bilen lånte han penger av 3 forsjelige folk. Papirene til bilen tok han ene som pant i bilen til den var betalt.Vet at klamerholm fikk papirene på bilen etter eks antall år.Jeg så den bilen første gang forsomeren 1999. Den var da grønn både utvendig og innvendig.
Eneste som var sort var motorom. Det ble da sakt at det var en politi mann som hadde hatt den i usa. ( Dette er før harald kjøpte bilen. )
Alt av crom på bilen er utført på kongsberg. Jeg og en til var med ei jente og så på bilen 07. Den var da blitt laket sort. Det ble da forlankt 250 tusen for den. ( mener jeg det var) Vi mente da at bilen ikke var verdt så mye. Og bøy han 130 tusen og reiste uten bil. Vet han rigte fler ganger etterpå til mulig kjøper. Senere hørte jeg den var byttet mot en mustang.
Om det er sant vet ikke jeg.
Er ikke ut etter og sette verken deg eler bilen i dårlig lys. Og beklager så mye hvis jeg har tråket deg på terne.
Når det gjelder gamle eier så er ikke han verken en kamerat eller en jeg liker. Han er heller ikke medlem av noen lokal amcar klubb.
Hilsen Nils otto
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
Wedge Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Thu May 28, 2009 12:46 am Post subject: |
|
|
huffsan
_________________ 1964 Dodge 330 Polara
1973 Chrysler newport (solgt)
1967 Dodge Dart Gt (solgt)
1980 w150 4x4 warlock (solgt) |
|
| Back to top |
|
 |
earlyfish Bigblock

|
Posted: Thu May 28, 2009 12:54 am Post subject: |
|
|
Sorry, men det var bare en generell kommentar...
Hvis du vil krympe bilder, kan finne PIXresizer på nett, det er lett å bruke.
_________________ 1988 LeBaron conv.
70 Duster
65 Barracuda
47 Plymouth Special DeLuxe
Rust never sleeps |
|
| Back to top |
|
 |
Coronet R/T 392 HEMI
|
Posted: Thu May 28, 2009 9:27 am Post subject: charger |
|
|
| Ikke noen sure miner her nei,bare fint at dere sier i fra om det dere vet så alt kommer til overflaten,bytta med en blå 70 mustang boss clone i mint condition og en splitter ny offroader + 60 tusen i cash + at jeg leide henger og kjørte 220 mil en vei for å bytte bil ,da jeg kom ned hadde han tatt av felgene på bildet og satt på originalfelgene,sjøl var han drita full og det var mørkt og regna noe jævlig ,så vi tok bare bilen for å komme oss fortest mulig nordover igjen pga jobb.Da vi kom hjem og fikk sjekka bilen så vi jo at det manglet masse deler + teppene,Da han ble konfrontert med det nekta han for alt,sendte meg et gammelt utslitt teppe som var misfarget pga lekkasje i varmeapparatet.Da ble jeg forbanna og var på tur ned å bytte tilbake ,men da sa han at han hadde solgt mustangen og dro til thailand!Har prata med flere som har blitt lurt og sier han er en kjeltring som aldri gjør opp for seg og det kan jeg også bekrefte på det sterkeste!
|
|
| Back to top |
|
 |
74DualB Slant Six
|
Posted: Fri May 29, 2009 11:55 am Post subject: |
|
|
Ut fra det som er skrevet tidligere vil jeg anta at du vil finne et løst flottørventilsete når du åpner gasseren..... Det kan lekke skikkelig før motoren får for mye og stopper. Demonter og sjekk at ventilsetene er skikkelig iskrudd (går ut fra at det er en Carter/Eddy gasser???)
Rengjør og sett sammen så er du forhåpentlig vis kvitt problemet. Alternativt: flottøren (eller begge?) er fylt/mettet med væske og drukner....Skift til nye.
"Scumbags" er det noen av i enhver hobby. Eneste mulighet for å unngå å bli blåst er å ta seg god tid, om det regner aldri så mye.
Et generelt råd kan være: Er du det minste i tvil så avstå!
Blir du lokket av påstand om at det er noe spesielt som tilbys, bør du kjenne detaljene som skal til for å verifisere at tingenes tilstand er som påstått. High Perf.eller Police, you name it;- enkelt å påstå, verre å dokumentere.
For øvig har du min sympati;- surt å miste store penger på noe som skal være en fornøyelse.
_________________ Old Guys Rule |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Fri May 29, 2009 5:58 pm Post subject: 68 charger |
|
|
Når det gjelder 360 så er det veldig lett og bygge opp en motor lik en police motor. Hoved forsjelen på en police motor og en vanlig 360 er. Topper og kam. Også convøteren. Tror nok den største forsjelen ligger i convøteren da den har høyere stall speed.
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
Coronet R/T 392 HEMI
|
Posted: Sat May 30, 2009 8:51 pm Post subject: forgasser som fosser over |
|
|
Startet bilen etter å ha latt den stått en dag,rørte ikke gassen før oppstart,lot motoren stå å gå i en halvtime ute,den er ikke til å kjenne igjen,går helt rent og fint og maler som en katt,var en og sjekket den for rust og diverse og han kjøpte den der og da,tapte tross alt 130 tusen men har lært!Takk til alle tips fra dere moparvenner her på forumet
|
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat May 30, 2009 10:44 pm Post subject: 68 dodge charger |
|
|
Er ikke stort og takke for dette. Er bare og vente på coroneten nå el Du får holde oss oppdatert åssen det går videre
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
Coronet R/T 392 HEMI
|
Posted: Sun May 31, 2009 3:42 pm Post subject: charger |
|
|
Jada coronettene er på vei,losses på skjetten fra container 18 juni,skal prøve å få de regga før jeg drar nordover igjen,mulig jeg selger den ene 68 modellen,får se hvilken jeg liker best.
|
|
| Back to top |
|
 |
|