| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Tore HS Slant Six
|
Posted: Sat Aug 15, 2009 2:47 pm Post subject: Chrysler 2,5i vs Plymouth 2,5TBi - er de like? |
|
|
Hei!
Siden dette er første innlegget mitt så får jeg vel presentere meg litt høflig da Jeg er en fyr fra Sandefjord som har kjøpt meg en 94 Voyager som arbeidsbil, og den kunne trengt noen deler. Erfaringer fra amerikansk bil begrenser seg til en 83 Oldsmobile Cutlass Cruiser og 92 Chevrolet G30 Starmaster.
Er Chrysler og Plymouth 2,5l bensinmotorene like? I den betydning at passer delene om hverandre? Begge er levert i Voyager, men Chrysler er 2501cc og Plymouth 2507cc. Finner ikke motordeler til 2501cc, bare 2507cc. Noen som vet??? |
|
| Back to top |
|
 |
Tore HS Slant Six
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 10:19 pm Post subject: |
|
|
Siden ingen andre gadd å svare, så får jeg vel gjøre det selv. Har mottatt og montert alle motordelene, og ja, alt passer  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|