| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Fri Jan 22, 2010 12:43 am Post subject: Sverige: leie bort bil til reklameinnspilling |
|
|
Tillater å sakse følgende innlegg fre gjesteboka til WPC Club Sweden Region:
Hyra av bil till reklamfilmsinspelning
Hej! Är detta något som kan finnas i er klubb? Jag söker en bil för reklaminspelning den 2-4 feb. Vi kommer bara att filma inne i bilen (baksätet) och den kommer att stå i studio i tryggt förvar. Du som äger bilen får givetvis vara med om så önskas. Kravet är att den har oxblodsfärgad, mörkgrön, blå, cognacsfärgad eller senapsfärgad skinnklädsel och är en sedan ej cab, då vi kommer att se tak och bakruta i bild. Betalning: 5000:- skattefritt och fri motortransport tur och retur. Maila bilder tagna på baksätet till gustafwikstrom@gmail.com ju snabbare ju bättre
MVH Gustaf Wikström Rekvisitör
Gustaf Wikström 21 January 2010
mailto: gustafwikstrom@gmail.com
NB: eg har ingenting med prosjektet å gjere _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
V8POWER 426 HEMI - elephant
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 3:15 pm Post subject: |
|
|
5000 var nå godt betalt i forhold til hva norske filmskapere vil betale. Svenskene har nok litt mer forståelse for slikt. Forøvrig bare en mnd siden jeg ble spurt om en brudekjøring i midten av Desember! Jeg måtte love å komme uansett vær og føre og han syntes 500 kr måtte være passelig. Haha! _________________ 1969 Dodge Charger 548
1973 Dodge Charger 440 SE til salgs
To much rice makes me sick. |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Sat Jan 23, 2010 3:19 pm Post subject: |
|
|
kr. 500,- Dream on  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|