Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Oppgraderingen av The Pimp Panther er så smått i gang!

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ornamental
Forward Look


Joined: 28 Feb 2006
Posts: 54
Location: Oslo

PostPosted: Tue Jan 16, 2007 12:04 pm    Post subject: Oppgraderingen av The Pimp Panther er så smått i gang! Reply with quote

Whohohohoho!!!!
Da er AlterKtion bestilt, ny og moderne forstilling fra RMS: http://www.reillymotorsports.com/pricing.shtmlhttp://www.reillymotorsports.com/pricing.shtml

Neste trinn blir innkjøp av alu-radiator, kjøler til 727'n, og kanskje en aldri så liten oljekjøler?
Og når Gear Vendors får skikk på auto-shift funksjonen for oss med 727, så blir det nok et innkjøp.

_________________
'72 Challenger Rallye
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Widing
Hemisfærisk aktiv


Joined: 08 Jan 2005
Posts: 172
Location: Skedsmokorset

PostPosted: Tue Jan 16, 2007 9:41 pm    Post subject: Re: Oppgraderingen av The Pimp Panther er så smått i gang! Reply with quote

Ornamental wrote:
Whohohohoho!!!!
Da er AlterKtion bestilt, ny og moderne forstilling fra RMS: http://www.reillymotorsports.com/pricing.shtml
Neste trinn blir innkjøp av alu-radiator, kjøler til 727'n, og kanskje en aldri så liten oljekjøler?
Og når Gear Vendors får skikk på auto-shift funksjonen for oss med 727, så blir det nok et innkjøp.


Høres bra ut. Ser frem til at du får dette montert på Challenger. Jeg må bare huske på å ikke prøve og følge deg i svinger lenger Wink
Men vi trenger mere info om oppsettet på RMS forstillingen, med uten servo, fjerd styrke, etc DETAILS PLEASE!

_________________
70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ornamental
Forward Look


Joined: 28 Feb 2006
Posts: 54
Location: Oslo

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 9:53 am    Post subject: Reply with quote

Sånn blir det:

AGR power steering + braided line kit, kjekt at det ser litt pent ut.
Komplett 1.125" sway bar, støtdempere blir standard justerbare QA1, det holder for meg.
Fjærer: 500 handling street

Bremser har jeg ikke bestilt enda, jeg måtte bestille uten for å komme under grensa på Mastercard'et. Blir vel mest sannsynlig Wilwood, 12.19" perforerte skiver med rød kaliper. Kjøper dem på samme sted som resten av kit'et.

_________________
'72 Challenger Rallye
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Widing
Hemisfærisk aktiv


Joined: 08 Jan 2005
Posts: 172
Location: Skedsmokorset

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ornamental wrote:
Sånn blir det:

AGR power steering + braided line kit, kjekt at det ser litt pent ut.
Komplett 1.125" sway bar, støtdempere blir standard justerbare QA1, det holder for meg.
Fjærer: 500 handling street

Bremser har jeg ikke bestilt enda, jeg måtte bestille uten for å komme under grensa på Mastercard'et. Blir vel mest sannsynlig Wilwood, 12.19" perforerte skiver med rød kaliper. Kjøper dem på samme sted som resten av kit'et.


Sweet Very Happy
Du må få deg ny felger skal du ha 12.19" Wildwood skive bremseer. Kaliperne blir for store for 14" og 15".

_________________
70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ornamental
Forward Look


Joined: 28 Feb 2006
Posts: 54
Location: Oslo

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Jupp, nye felger må til. Tenker det blir 17" felger, men hva slags har jeg ikke peil på enda. Vel, jeg har enda litt tid å bestemme meg på, ca fem måneder før jeg får begynt å gjort noe aktivt med bilen, før den tid får jeg bare bestilt godsaker.

Har en kar på cuda-challenger.com som er i gang med å bygge ny diff til meg, 489 kjerne, stadig vekk 4.10 i utveksling, men nå blir det en Detroit Truetrac inni 8 3/4'n. Original 8 3/4 er jo råere enn original 9" Ford, men det er nå kjekt å ha en tøff bakende bare sånn i tilfelle at jeg går helt bananas med ny motor i fremtiden. Akkurat nå tenker jeg å få meg ett eller annet som er rått nok for meg nå, men med potensiale til å trimmes mer når jeg føler meg klar for det.
Rått nok, det vil si at det er minimum mer enn en viss blå 'Cuda på beste vestkant. Twisted Evil

_________________
'72 Challenger Rallye
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Widing
Hemisfærisk aktiv


Joined: 08 Jan 2005
Posts: 172
Location: Skedsmokorset

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

hehehehe, vi får se. Vi får se Wink
_________________
70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Prosjekter, Teknikk og Tips All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group