| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
majster151 Slant Six
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 11:59 pm Post subject: voyager 2,5TDI |
|
|
| Hei. Har dere noen instruksjons bøker eller noen bilder av register kjede? Hvordan den skal skiftes og sone ting. Det gjelder en 2,5 TDi motor som står i en voyager 96 modell. |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Tue Mar 23, 2010 12:11 am Post subject: |
|
|
Anbefaler deg å skaffe ei av følgende bøker før du setter i gang om du er usikker på arbeidsrekkefølgen her: original verkstedhåndbok, Chilton eller Haynes reparasjonshåndbok. Eller muligens får du lånt av noken i klubben eller på forumet.
Sånne bøker får du alltids bruk for igjen seinere også  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
majster151 Slant Six
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 9:26 am Post subject: |
|
|
| Hvor kan jeg skaffe meg ei sone bok? Er det noen på forumet som har ei?? |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Tue Mar 23, 2010 9:35 am Post subject: |
|
|
Haynes og/eller Chilton finn du på kjedebutikker som Mekonomen og Biltema over heile landet, eller dei bestiller for deg. Alternativt kan du bestille sjøl fra nettbutikker i utlandet, f.eks Amazone.co.uk eller eBay.com. Bøker er det ingen toll på inn til Norge, så vær sikker på at selger merker sendingen med "books" dersom sendingen overstiger tollgrensa på kr. 200,-.
Ellers anbefaler eg gjerne å handle hos Lars Palmèr i svenskeklubben, adresse http://www.larsgarage.se/  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|