View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
challenger 340 SixPack
Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Fri Feb 18, 2011 9:44 pm Post subject: |
|
|
sbxhemi wrote: | Slik så Cuda`n ut da den ble solgt i juni 1988,dette var midt i den såkalte `jappetiden`og pengene satt løst.Fikk 150 store for den og var fornøyd med det.Måtte sende et lite spark til fatter`n da,som 8 år tidligere hadde ristet på hodet over dette kjøpet,og spurte han hva han trodde han fikk igjen for Mazdaen nå.Kjøpt samtidig for ca samme sum som jeg ga!Han mumlet noe om at det var nok ikke stort nei.... |
Godter meg
_________________ A beer is 5 short of a six-pack |
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 9:44 pm Post subject: |
|
|
Var på en rask visit sist lørdag og tok et lite "spyshot",denne er lekker
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
Smallblock Power E-body Hemisfærisk aktiv
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 705 Location: Stadlandet,,Norway
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 11:41 pm Post subject: |
|
|
Skikkelig godbit den der ja
Lenge til den er ferdig?
_________________ 1970 Dodge Challenger 440
1971 Dodge Challenger 340 |
|
Back to top |
|
|
69GTS Hemisfærisk aktiv
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 8:40 am Post subject: |
|
|
Den så fin ut .
_________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
Back to top |
|
|
challenger 340 SixPack
Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 4:02 pm Post subject: |
|
|
Den ser ut til å holde høgt nivå
Blir det window louvers på den?
_________________ A beer is 5 short of a six-pack |
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 9:58 pm Post subject: |
|
|
Smallblock Power E-body wrote: | Skikkelig godbit den der ja
Lenge til den er ferdig? |
Vanskelig å spå om det,men er nok bare småplukk som gjenstår nå.
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 10:03 pm Post subject: |
|
|
challenger wrote: | Den ser ut til å holde høgt nivå
Blir det window louvers på den? |
Det er topp nivå der ja,tror ikke det blir window louvers.
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 12:51 am Post subject: |
|
|
Min neste Mopar ble kjøpt dagen etter salg av Cuda`n.Fikk lyst på veteran bil pga lav årsavgift og forsikring.Dette var i 88 så det var en stund til E-bodyene var 30 ennå.Likte denne for den hadde en 413 motor med longram innsug.Sprek bil med dårlige bremser og kjøre egenskaper med de diagonaldekka!
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
Mopar 426 HEMI - elephant
Joined: 26 May 2007 Posts: 107 Location: Nedstrand
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 6:27 pm Post subject: |
|
|
sbxhemi wrote: | Min neste Mopar ble kjøpt dagen etter salg av Cuda`n.Fikk lyst på veteran bil pga lav årsavgift og forsikring.Dette var i 88 så det var en stund til E-bodyene var 30 ennå.Likte denne for den hadde en 413 motor med longram innsug.Sprek bil med dårlige bremser og kjøre egenskaper med de diagonaldekka! |
gratulera med ny fin bil
_________________ 1957 Plymouth Belvedere Conv.
1968 Imperial Crown 4dht |
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Tue Mar 29, 2011 8:00 pm Post subject: |
|
|
Første vinter ble det skruing på motor og gear.Synes det innsuget tok opp for mye plass,så det ble solgt.
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
Fiftyseven 426 HEMI - elephant
Joined: 11 Mar 2007 Posts: 111 Location: Kongsberg
|
Posted: Tue Mar 29, 2011 10:27 pm Post subject: Innsug |
|
|
Wow, innsuget er jo nesten like tøft som bilen
|
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Wed Mar 30, 2011 8:59 pm Post subject: Re: Innsug |
|
|
Nomore61 wrote: | Wow, innsuget er jo nesten like tøft som bilen |
Vurderte nesten å henge det på veggen som et slags trofe "gevir".
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Wed Mar 30, 2011 9:05 pm Post subject: |
|
|
Det ble et Offenhauser dual quad inline med nye Carter AFB forgassere,samt 70 hp eksosmanifolder med tilhørende 2 1/2" rør.
Låt bra og gikk rimelig greit i den bilen.
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
sbhemi Hemisfærisk aktiv
Joined: 15 Apr 2007 Posts: 258 Location: Kongsberg
|
Posted: Fri Apr 15, 2011 10:24 pm Post subject: |
|
|
Debutt dragene på Gardermoen dragstrip,morro og få sine første tidkort
_________________ 8 barrel is more fun |
|
Back to top |
|
|
69GTS Hemisfærisk aktiv
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Sat Apr 16, 2011 6:49 am Post subject: |
|
|
sbxhemi wrote: | Debutt dragene på Gardermoen dragstrip,morro og få sine første tidkort |
Ser nesten ut som det var litt enklere regelverk den gangen.
_________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
Back to top |
|
|
|