Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

MOTORARBEIDE OG MASKINERING UTFØRES

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Forhandlere
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Øyvind Mopar
Go wing


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 68
Location: Østlandet

PostPosted: Sat Sep 25, 2010 6:46 pm    Post subject: MOTORARBEIDE OG MASKINERING UTFØRES Reply with quote

Ny oppdatering av mine priser og tjenester pr 1. januar 2015
(De er fremdeles under / ca 1/2 pris av andre verksteder)

Boring + honing V8 kr 2100, tillegg for ultralydsjekk av sylindere kr 300, og bruk av stressplater kr 300 (kun stressplater til Mopar!) Stor utboring 060 eller mer over gammelt mål tillegg kr 400
Toppdecking/justering V8 for å optimalisere squish kr 2100
Veivsliping V8 inkl evt. retting og polering kr 2100 Ved blåskjært/skjev veivaksel tillegg for retting kr 400
Avbalansering veivaksler V8 m/bobvekter kr 2100. Pristillegg på rodesett med små vekt avvik kr 400; store (>10g) kr 1000. Pristillegg dersom store balanse avvik (>100g på bobvekter) kr 400
Topplokksoverhaling kr 50 pr port og operasjon:
- Knurling/brotsjing: kr 50 sålenge denne operasjonen lar seg gjøre (sjekkes!)
- Sliping av ventiler: kr 50 (har laget ny jigg som sentrerer stammen i en kulelager vugge = 100% perfekt).
- Fresing av seter 3-vinklet: kr 50 Legger setet ut så langt som mulig.
Planfresing av topplokk kr 600/stk Noe tillegg dersom mange kutt / for komp økning
Pressing av/på stempler, sats til V8: kr 800
Motorarbeide generelt inkl. blueprinting kr 350/time (pr effektiv time!!)
Får også utført annet spesialarbeide via samarbeide med andre verksteder
Rådgiving og konsultasjon, generell målekontroll av deler: Kostnadsfritt, innen rimelighetens grenser!!

Selger også endel ferdigbygde motorer, typisk 340, 360, 408, 440, 500+, 400 strokere 451-472-540, Hemi opp til 605.
Kontakt meg for tilbud! Jeg kan få bremset/innjustert motorer etter ønske.

Jeg har mange gode referanser over hele landet, og gjør kvalitetsarbeid rimelig fordi jeg er gjeldfri, og ikke betaler for ansatte. Bruker også gamle amerikanske og tyske kvalitets-maskiner som jeg har sjekket/modifisert/reparert/overhalt; dette holder også kostnadene nede. Kunden har den store fordelen av at detaljene i avtalene som gjøres overholdes, da samme person som gjør avtalen også står for utførelsen (undertegnede). Min bakgrunn er innen forbrenningsmotorer (diplom på turboladet Hemi NTH 1981) og generell prosess og maskinteknikk, med mye praksis. Forøvrig holder jeg meg kontinuerlig oppdatert på siste nytt innen motorarbeide og trimming via amerikanske forumer (av egen interesse og for egne prosjekter). Dette kommer også kundene til gode.
Dersom problemer skulle oppstå gir jeg full support for å løse dem!! Har hele tiden brukt et ISO lignende kvalitets system for å kunne spore tilbake jobbene mht vitale mål og medgåtte deler. Denne dokumentasjonen er fri for kundene, også inkl. digitale bilder av jobbens gang.
Ang. frakt forsøker jeg å kombinere mest mulig med forskjellige kunder for å forenkle forsendelse av motorer/deler f.eks. gjennom Østfold, Vestfold/Sørlandet og Vestlandet. Holder på å etablere "kurer"-ruter via jungel telegrafen!
Og om du trenger motordeler: Jeg har mengder av rimelige stroker og trimdeler til LA, B/RB og 426 Hemi, samt W7-8-9/R3-serie smallblock og Nascar R5/P7. Ta kontakt om du mangler noe!

Alle priser er eks mva.

MOPAR FOREVER!!

Mvh Øyvind Mostad
Mostad Maskin Mek
Sandheimveien 16
1454 Fagerstrand
Tlf 932 51017 / 66 910018
oemostad@gmail.com[/u][/b]

_________________
Hovedleverandør av Mopar Engine Performance og rimelige motoroverhalinger. Har stort delelager av std og trimdeler. Har mastergrad på trimming av Hemi! Bygger motorer på heltid!
Mitt mål er: TRADISJONELL NORSK KVALITET TIL AMERIKANSKE PRISER


Last edited by Øyvind Mopar on Thu Jan 08, 2015 8:19 pm; edited 10 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 10:45 pm    Post subject: Reply with quote

Forumet har automatisk slettefunksjon på tråder under kjøp- og salgsseksjonen. Forsvinner etter 90 dager uten aktivitet.

Men du er selvsagt hjertelig velkommen til å avertere på nytt her Laughing

_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
Ornamental
Forward Look


Joined: 28 Feb 2006
Posts: 54
Location: Oslo

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

challenger wrote:
Forumet har automatisk slettefunksjon på tråder under kjøp- og salgsseksjonen. Forsvinner etter 90 dager uten aktivitet.

Men du er selvsagt hjertelig velkommen til å avertere på nytt her Laughing


Forslag: Hva om du gjør denne tråden til en sticky, vil det omgå de automatiske slettereglene?
Innholdet vil jo bli postet på nytt og på nytt uansett. Wink

_________________
'72 Challenger Rallye
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Sat Nov 13, 2010 12:39 am    Post subject: Reply with quote

Autoslett-funksjonen er nå deaktivert for Forhandlerforumet. Takk for innspillet! Wink


Øyvind: eg sletter unna dei siste innlegga i tråden her om kort tid, så er salgstråden din ryddigere Idea

_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
Øyvind Mopar
Go wing


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 68
Location: Østlandet

PostPosted: Tue Dec 11, 2012 10:09 pm    Post subject: MOTORARBEIDE UTFØRES BILLIG Reply with quote

challenger wrote:
Autoslett-funksjonen er nå deaktivert for Forhandlerforumet. Takk for innspillet! Wink


Øyvind: eg sletter unna dei siste innlegga i tråden her om kort tid, så er salgstråden din ryddigere Idea


FLERE TJENESTER TILGJENGELIGE SAMT OPPDATERTE PRISER FOR 2013. Se beskrivelsen på toppen av linken.

_________________
Hovedleverandør av Mopar Engine Performance og rimelige motoroverhalinger. Har stort delelager av std og trimdeler. Har mastergrad på trimming av Hemi! Bygger motorer på heltid!
Mitt mål er: TRADISJONELL NORSK KVALITET TIL AMERIKANSKE PRISER
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
mr.brudevoll
Go wing


Joined: 24 Sep 2009
Posts: 67
Location: Ulsteinvik

PostPosted: Sun Dec 16, 2012 12:31 am    Post subject: Referanse Øyvind. Reply with quote

Øyvind er ein mann som tar deg med i byggeprosessen, og som har forstått at det meste med ein motor er eit kompromiss.

Eg er gledeleg overraska over ryddig buildsheet, konstruktive diskusjonar, god service,og fornuftig prisnivå.

ANBEFALES !
Back to top
View user's profile Send private message
Øyvind Mopar
Go wing


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 68
Location: Østlandet

PostPosted: Sat Apr 27, 2013 7:22 pm    Post subject: Re: Referanse Øyvind. Reply with quote

mr.brudevoll wrote:
Øyvind er ein mann som tar deg med i byggeprosessen, og som har forstått at det meste med ein motor er eit kompromiss.

Eg er gledeleg overraska over ryddig buildsheet, konstruktive diskusjonar, god service,og fornuftig prisnivå.

ANBEFALES !

Takk for tilliten, Johannes!

Til alle: Pga at tele2 server nedlegges 30/4-13, utgår alle c2i.net adresser. Bruke heretter min Gmail adresse, som nå fremgår i annonsen!!
Mvh
ØM

_________________
Hovedleverandør av Mopar Engine Performance og rimelige motoroverhalinger. Har stort delelager av std og trimdeler. Har mastergrad på trimming av Hemi! Bygger motorer på heltid!
Mitt mål er: TRADISJONELL NORSK KVALITET TIL AMERIKANSKE PRISER
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Øyvind Mopar
Go wing


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 68
Location: Østlandet

PostPosted: Thu Jan 08, 2015 8:23 pm    Post subject: Motorarbeide utføres / Se annonsen!! Reply with quote

Hei, jeg har oppdaterte priser for 2015. Har dessverre blitt nødt til å legge på noe, av den enkle grunn at de pengene jeg tjener på dette brukes til å kjøpe annet i Norge, som er verdens dyreste land (omtrent)!!! Beklager, men om du sjekker med andre tror jeg ikke du finner noen bedre deal.
Mvh
ØM

_________________
Hovedleverandør av Mopar Engine Performance og rimelige motoroverhalinger. Har stort delelager av std og trimdeler. Har mastergrad på trimming av Hemi! Bygger motorer på heltid!
Mitt mål er: TRADISJONELL NORSK KVALITET TIL AMERIKANSKE PRISER
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Forhandlere All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group