| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Rockin58 Forward Look

|
Posted: Sat Oct 23, 2010 6:45 pm Post subject: TRENGER HJELP |
|
|
Jeg har sett ett eller annet sted en 1961 dodge stv med 1961 plymouth front men husker ikke hvor jeg så det....om det var på nettet eller i et blad.....noen andre som har sett dette og kan hjelpe meg med link til bilder...DA BLIR JEG GLAD DA.... 
|
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Tue Oct 26, 2010 12:03 am Post subject: |
|
|
Var det ein bil som er på veien, ett objekt, nedplukket, salgsannonse, eller...?
_________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
Rockin58 Forward Look

|
Posted: Wed Oct 27, 2010 12:03 am Post subject: |
|
|
Jeg husker ikke helt men mener den var i strøken stand.
Det spiller ingen rolle hvilken bil det er bare det er en 1961 Dodge med 1961 Plymouth front lurer på om ikke det ble levert fra fabrikken også beregnet for forskjellige land mener jeg har lest det en gang....men denna jævla alzhaimer light dritten asså
|
|
| Back to top |
|
 |
Goldenlion 426 HEMI - elephant

|
|
| Back to top |
|
 |
Rockin58 Forward Look

|
Posted: Wed Oct 27, 2010 10:25 pm Post subject: |
|
|
Takk for tipps og link...
Det spiller ingen rolle om bilen heter DeSoto eller Dodge bare den ser ut som 1961 Dodge og har 1961 Plymouth front og helst stasjonsvogn,vet jeg har sett dette men ikke så vanelig bil dette så kansje ikke så mange som er innteresert og legger merke til sånt;)
Noen som vet om 1961 Dodge her i Norge jeg er innt i deler og alt av innfo om disse bilene og spesielt stv da jeg har det selv:)
|
|
| Back to top |
|
 |
mr x V6
|
Posted: Fri Oct 29, 2010 12:52 am Post subject: |
|
|
Hva er det du sier, 1961 Plymouth med Dodge front??? Hmmmm… også stasjonsvogn på toppen av det hele…. Huttemegtu, nå er du virkelig inne på noe av de særeste, snodigste kjøretøyene som menneskeheten har frembrakt. 1961, og dette blir du glad av, nei og nei, jeg vil råde deg til å komme deg ut av dette uføret mens du enda kan. Det finnes mennesker som har gått tapt fra den normale verden på grunn av slike ting, se bare på instrumentbordet, det stirrer på deg med utstående øyne. Det er til å bli mørkeredd av, og det var vel det de ble, de to highwaypatrol-mennene som glemte magnetlommelyktene sine på baksjermene… nei, tviler på om det er noen som kan hjelpe deg med dette, this is to far out…
_________________ Mr X |
|
| Back to top |
|
 |
Mopar 426 HEMI - elephant

|
Posted: Fri Oct 29, 2010 10:30 am Post subject: |
|
|
| mr x wrote: | | Hva er det du sier, 1961 Plymouth med Dodge front??? Hmmmm… også stasjonsvogn på toppen av det hele…. Huttemegtu, nå er du virkelig inne på noe av de særeste, snodigste kjøretøyene som menneskeheten har frembrakt. 1961, og dette blir du glad av, nei og nei, jeg vil råde deg til å komme deg ut av dette uføret mens du enda kan. Det finnes mennesker som har gått tapt fra den normale verden på grunn av slike ting, se bare på instrumentbordet, det stirrer på deg med utstående øyne. Det er til å bli mørkeredd av, og det var vel det de ble, de to highwaypatrol-mennene som glemte magnetlommelyktene sine på baksjermene… nei, tviler på om det er noen som kan hjelpe deg med dette, this is to far out… |
Uføret?? folk må få lov til å like hva bil dei vil. om dei ser sånn eller sånn ut god helg
_________________ 1957 Plymouth Belvedere Conv.
1968 Imperial Crown 4dht |
|
| Back to top |
|
 |
Kim Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Fri Oct 29, 2010 3:32 pm Post subject: |
|
|
Har selv hatt en 61 savoy,helt rå space mobile spør du meg.
|
|
| Back to top |
|
 |
Bippe Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sat Oct 30, 2010 12:42 am Post subject: |
|
|
| mr x wrote: | | Hva er det du sier, 1961 Plymouth med Dodge front??? Hmmmm… også stasjonsvogn på toppen av det hele…. Huttemegtu, nå er du virkelig inne på noe av de særeste, snodigste kjøretøyene som menneskeheten har frembrakt. 1961, og dette blir du glad av, nei og nei, jeg vil råde deg til å komme deg ut av dette uføret mens du enda kan. Det finnes mennesker som har gått tapt fra den normale verden på grunn av slike ting, se bare på instrumentbordet, det stirrer på deg med utstående øyne. Det er til å bli mørkeredd av, og det var vel det de ble, de to highwaypatrol-mennene som glemte magnetlommelyktene sine på baksjermene… nei, tviler på om det er noen som kan hjelpe deg med dette, this is to far out… |
Du er to far out.
Hva du synes er en fin bil er din mening, og hva andre synes er en fin bil bør du respektere.
_________________ Been,s Garage
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL |
|
| Back to top |
|
 |
65 Valiant Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sat Oct 30, 2010 2:01 am Post subject: |
|
|
Hjelpen er nærmere enn du tror
Det ble laget noen biler for eksport til Mexico med Plymouth front. Denne hardtopen er en av dem, ganske rå bil med 413 crossram!
Digger stasjonsvogna, nesten så jeg må ta en tur opp og kikke på den en dag
Anders
_________________ 1955 Desoto Diplomat 2d.sdn
1956 Plymouth Savoy 2d.sdn.
1965 Plymouth Valiant V100 4d.sdn.
1965 Plymouth Valiant V200 Wagon
1967 Dodge Dart GT 2d.ht. |
|
| Back to top |
|
 |
mr x V6
|
Posted: Sat Oct 30, 2010 2:43 am Post subject: |
|
|
Det ble da litt fart på forumet i det minste, men når folk tar seg seg selv så høytidelig at de ikke forstod det var ment som en spøk, er det ikke rart mange ikke klarer å se at det finnes noe "beyond" Charger og Challenger. Men bildesign er kanskje ikke noe en spøker med eller? Den nye Challenger f.eks, ser ut som en BMW på steroider....
_________________ Mr X |
|
| Back to top |
|
 |
Goldenlion 426 HEMI - elephant

|
Posted: Sun Oct 31, 2010 7:46 pm Post subject: |
|
|
[quote="mr x"]Det ble da litt fart på forumet i det minste, men når folk tar seg seg selv så høytidelig at de ikke forstod det var ment som en spøk, er det ikke rart mange ikke klarer å se at det finnes noe "beyond" Charger og Challenger. Men bildesign er kanskje ikke noe en spøker med eller? Den nye Challenger f.eks, ser ut som en BMW på steroider....[/quote]
Synes det var et morsomt innlegg du hadde, jeg. Håper det var flere enn meg som så ironien!
|
|
| Back to top |
|
 |
|