View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
paaaali sunglasses on
Joined: 09 May 2010 Posts: 37 Location: ålesund
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 6:04 pm Post subject: min 1972 barracuda coupe 318 |
|
|
Hei
Eg heite pål gunnar er 21 år, kjem fra olden i stryn kommune. eg gikk i vår til innkjøp av ein av mine favorittbilar. ein 1972 plymouth barracuda . kosmetisk er bilen i bra stand. veldig bra for rust da den kom fra california. eg jobbar som induistrimekaniker/motormekaniker ved wartsila i ålesund.
Dette skal igrunn berre vere eit lite prosjekt på understell og kanskje litt trimming av motoren og rydde opp i eksosanlegg. kablar/slangar og få det litt ryddigare.
ettersom eg ikkje har so mykje erfaring om passform/kvalitet på amerikanske deler er eg ute etter tips fra dokke før eg går til innkjøp av noke.
Skal oppgradere understell fra slitt orginalt understell i vinter. den er litt lavere framme enn orginalt. sliter med skeiv camber og slitte foringer rundtom. Ny styresnekke vart montert i sommer ettersom det var eit mareritt og kjøre bilen.
har igrunnen funnet meg eit sett som kunne få bort problema mine. er det noken som har erfaringer fra dette settet eller deler fra dinna produsenten?
http://www.summitracing.com/parts/HSS-80111/
Skivebremser ser eg meg etter. Men er det muilig og få skivebremser bak på dissa bilane og om det kan selgast i komplette sett? det er trommler både framme og bak på bilen no.
_________________ 1972 PLYMOUTH BARRACUDA |
|
Back to top |
|
|
GTX 426 HEMI - elephant
Joined: 02 Sep 2008 Posts: 149 Location: Kongsberg
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 6:31 pm Post subject: |
|
|
Har du prøvd en tlf.til KS Auto?, en hyggelig kar som jeg har god erfaring med . Han skaffer det meste til MOPAR
http://www.ksautoparts.no/
_________________ There`s no replacement for displacement....... |
|
Back to top |
|
|
paaaali sunglasses on
Joined: 09 May 2010 Posts: 37 Location: ålesund
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 7:22 pm Post subject: |
|
|
styresnekka mi kjem fra ks;) kjempesnekke det:)
_________________ 1972 PLYMOUTH BARRACUDA |
|
Back to top |
|
|
Hemidog Hemisfærisk aktiv
Joined: 09 Apr 2007 Posts: 261 Location: Buskerud
|
|
Back to top |
|
|
Hemidog Hemisfærisk aktiv
Joined: 09 Apr 2007 Posts: 261 Location: Buskerud
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 7:58 pm Post subject: |
|
|
Forresten, det Hotchkis settet så ikke så dyrt ut, har sett de øvre bærearmene til b-body for $800.
|
|
Back to top |
|
|
Hemidog Hemisfærisk aktiv
Joined: 09 Apr 2007 Posts: 261 Location: Buskerud
|
|
Back to top |
|
|
paaaali sunglasses on
Joined: 09 May 2010 Posts: 37 Location: ålesund
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 8:38 pm Post subject: |
|
|
ja var mykje fint på der;) skulle funnet ventilerte skiver 6 calippra framme i 13 tomms og 11 bak. da hadde eg kunnet stoppe opp for hjorten.
las gjennom bruksanvisninga for montering for hotchkis delene, såg ut til att det var ein lett jobb og montere det meste der;) so kanskje eg skal kjøpe stor julegave til meg sjølv i år
_________________ 1972 PLYMOUTH BARRACUDA |
|
Back to top |
|
|
challenger 340 SixPack
Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 9:43 pm Post subject: |
|
|
Velkommen til forumet, fin bil du har der!
Skivebremser er kurant å bygge om til, men med mindre du skal kjøre aktivt på bane tør eg hevde at du ikkje vil få bruk for det på bakakselen. Først ved mange harde oppbremsinger på kort tid er dette nyttig. Ellers så ser det vel penere ut og gir eit meir race-look på bilen. Får du skiver foran skrubber det bra nok til å stoppe på Gardermoen og for ein hjort.
_________________ A beer is 5 short of a six-pack |
|
Back to top |
|
|
paaaali sunglasses on
Joined: 09 May 2010 Posts: 37 Location: ålesund
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 1:05 pm Post subject: |
|
|
grunnen til att eg vil ha bak er mest for utseende ja. i og med eg kjører 5 eiket 18 tommere er det kjekkere og sjå på fine skivebremser istaden for matt svart målte bremsetrommler;)
_________________ 1972 PLYMOUTH BARRACUDA |
|
Back to top |
|
|
challenger 340 SixPack
Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 1:24 pm Post subject: |
|
|
Med store, åpne, felger er eg heilt enig i at moderne skiver og kalippere tar seg best ut.
_________________ A beer is 5 short of a six-pack |
|
Back to top |
|
|
MLcuda 426 HEMI - elephant
Joined: 03 Dec 2007 Posts: 120 Location: Østre Agder
|
|
Back to top |
|
|
paaaali sunglasses on
Joined: 09 May 2010 Posts: 37 Location: ålesund
|
Posted: Fri Dec 31, 2010 12:44 am Post subject: |
|
|
har snakket med ks autoparths og har bestemt meg for att det blir wildwood bremser framme og bak, skal bestilleno over nyttår.
legger med bilde av vinterleiketøyet jeep med 4 liter er og ambefale vist man skal ha noke og leike seg med i disse kalde vinterdagane. bildet er fra skogsvegane på far sin gard heime i olden:)
|
|
Back to top |
|
|
challenger 340 SixPack
Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Fri Dec 31, 2010 8:43 pm Post subject: |
|
|
Klarte du å kjøre fast Jeepen, eller var det bare tidsfordriv, gøy og moro?
_________________ A beer is 5 short of a six-pack |
|
Back to top |
|
|
paaaali sunglasses on
Joined: 09 May 2010 Posts: 37 Location: ålesund
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 5:55 pm Post subject: |
|
|
har klart det og. men det skal mykje til;) det er dekka eller snømengda som har stoppa meg hittil..
_________________ 1972 PLYMOUTH BARRACUDA |
|
Back to top |
|
|
paaaali sunglasses on
Joined: 09 May 2010 Posts: 37 Location: ålesund
|
Posted: Fri Mar 18, 2011 12:50 pm Post subject: |
|
|
er det noen som har forstillings deler liggende so eg kan få justert forstillinga mi skikkelig til sommeren?
_________________ 1972 PLYMOUTH BARRACUDA |
|
Back to top |
|
|
|