| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jørn Rekke-firer
|
Posted: Fri Dec 03, 2010 2:37 pm Post subject: Tenker å kjøpe Amcar - tips mottas med takk |
|
|
Hei.
Jeg går og leker med tanken på å kjøpe med en bil nr 2. Frister da med en amcar, men ikke av den helt gamle sorten. Er veldig svak for de litt mindre variantene som kom på slutten av 80-tallet. Min far hadde en stund en 87' Pontiac Bonneville. Nyyyydelig bil, men gud bedre så mye den stod på verksted... Hadde det ikke vært for erfaringene med all verkstedstiden ville jeg kjøpt en sånn på flekken.
Hva vil være fornuftige kjøp fra denne tiden? Tenker siste halvdel av 80-tallet og utover. Skal ikke være nytt, skal ikke koste skjorta.
Har blant annet sett litt på Chrysler LeBaron, den fra 88 og utover er nydelig. Har også snoket litt på Saratoga og New Yorker fra samme perioden. Fant en Chevrolet Alero i Danmark (tenker å flytte dit), den likte jeg godt. Men er det noen som kan si litt om hva som er det "sikreste" kjøpet? Tenker ikke på det største av motorene, 2,2 og opp til 3,8 liters holder lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|