| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sunnmøring Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 7:17 pm Post subject: blytilsetning |
|
|
kor handle dokke blytilsetnig hen? ser statoil sin nye kommer i mindre format til same pris 69.-kr. er jo ikke sunnmøring for ingenting, og med dei bensinprisane kan det jo vere greit å handle der det er billigst, vis kvaliteten er den same??oktane boost er det eit alternativ? snart vår jo  _________________ Dodge super bee 69
Plymouth Road Runner 71 |
|
| Back to top |
|
 |
Smallblock Power E-body Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 705 Location: Stadlandet,,Norway
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 8:15 pm Post subject: |
|
|
Trur eg handla på Bilextra sist. Synes ikkje det var spesielt dyrt der,men husker ikkje prisen.... _________________ 1970 Dodge Challenger 440
1971 Dodge Challenger 340 |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:04 pm Post subject: |
|
|
Eg er jo også vestlending, så eg bruker å handle i sverige.....
hehe, trur eg har pleid å handle hos shell eller mekonomen på svensk side av den typen du hiver på eit par korker til full tank. Det går vel heller ikkje meir enn ei eller maks to slike flasker på sesongen så det utgjør ikkje store summen på forbruket. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:19 pm Post subject: |
|
|
kjøpte på statoil for mange år siden.kosta 25kr og holdt til 500l bensin.ha vel stege nokko i pris no regner jeg med.ha bare kjørt med motorer som ha rustfrie ventilseter di siste årene så e har noen flasker enda.kjekkt og ha på lager _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
sunnmøring Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 5:32 pm Post subject: |
|
|
neida ikke den store summen totalt sett, men tenkte eg måtte høre om det var noke eg hadde gått glipp av våren er jo rett rundt hjørnet, så det er bare å sjå fram mot sommer, sol og svidd gummi  _________________ Dodge super bee 69
Plymouth Road Runner 71 |
|
| Back to top |
|
 |
|