Posted: Tue May 11, 2010 9:40 pm Post subject: 77 chrysler cordoba
Er det noen som kjenner til disse bilene.på bildet som er lagt ved har bilen chrysler merket i gull på front panser over liten lykt ,var dette standard?
Ut fra tilstand på disse i usa er det no 1 som er strøken bil?
Posted: Wed May 25, 2011 3:10 am Post subject: Cordoba.
Har selv en 76 Cordoba. men det er ikke Chryslermerke i gull forran pansret sånn som den på bildet. har anderledes markeringslys på min og. Tror ikke det er så vanlige biler lenger
Det er lenge mellom kvar gong ein møter på sånn bil no. Skal titte litt i ei bok når eg kjem heim. Minn meg på det, om eg ikkje har svart her i løpet av ein dag eller to! _________________ A beer is 5 short of a six-pack
Sorry, glømte av denne. Sjekka i boka og det stod ingenting spesifikt om gulldekor, men det fantes ein del "dress-up" options som muligens inkluderte dette. Andre? _________________ A beer is 5 short of a six-pack
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum