View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
panther pink Hemisfærisk aktiv
Joined: 05 Feb 2011 Posts: 260 Location: Skedsmokorset
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 3:04 pm Post subject: Bytte fra 904 kasse til 727 |
|
|
Lurer på hva som hovedforskjellen på en 904 kasse kontra en 727 kasse?
Hva må gjøres om av fester og annet om jeg vil bytte til en 727 kasse i min challenger 1971 med 360 motor?
Da jeg er helt grønn da det gjelder mopar enda så er jeg veldig glad for litt tips _________________ 04 PT Cruiser Limited Edition |
|
Back to top |
|
|
Goldenlion 426 HEMI - elephant
Joined: 22 Apr 2005 Posts: 112 Location: Fiskum
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 3:23 pm Post subject: |
|
|
Tror det er som dette:
- Det er forskjell på innfesting til motor mellom BB og SB-kassene
- Det er forskjell på lengen på 727 og 904
- Det er forskjellige joke'er på 727 og 904
Hvis du monterer en 727 for SB må du altså ha ny joke og korte inn mellomakselen.
Mener at du ikke trenger å bytte girkassefestet (bak).
Har stort sett erfaring fra Aspen/Volare, så jeg håper dette stemmer på E-body også. |
|
Back to top |
|
|
panther pink Hemisfærisk aktiv
Joined: 05 Feb 2011 Posts: 260 Location: Skedsmokorset
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 10:09 pm Post subject: |
|
|
Ok. Takk, da har jeg fått svar på det viktigste _________________ 04 PT Cruiser Limited Edition |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|