| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jon erik Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Nov 16, 2011 5:44 pm Post subject: trøbbel med topp |
|
|
hei folkens
håpet noen kunne gi meg noen gode råd, angående toppen min, er en original støpjernstopp til 440 som er blitt porta en gang i tiden, to av eksos åpningene er porta 4mm for mye oppover fra kanten på pakningen noen tips om hva jeg kan gjøre ??? dette skulle være et budsjett prosjekt, men det er allerede sprengt, så jo billigere jo bedre er foresten hullet i eksospakningen like stort som hullet i manifoilen ??, kunne ha målt selv men, manifoilene sitter nemelig i bilen på en 383
mvh Jon Erik |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

|
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Nov 16, 2011 7:23 pm Post subject: |
|
|
du kan jo høre om d er noen som er gode og sveise i støpestål.man varmer opp toppen og bruker en spesiell maskin og sprøyter på metall.fikk gjort d med en sprukket motor for mange år siden _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
jon erik Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Nov 16, 2011 7:26 pm Post subject: |
|
|
takk for raskt svar skal se om jeg finner noen firmaer som gjør det, men koster vel mere enn det smaker  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|