| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Thu May 10, 2012 10:46 pm Post subject: |
|
|
Da er det 2 dager til Eikås og været ser ut til å bli fint
Barracudaen har fått nye sliks og skid plate for ikke å kjøre ihjel bunnpannene
_________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Fri May 11, 2012 9:02 am Post subject: |
|
|
Lykke til med kjøringa. Di slicsa du har kjøpt der, har jeg og. Meget fornøyd med di. Ønsker dere fint og tørt vær.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Fri May 11, 2012 11:17 am Post subject: |
|
|
Lykke til! Og ta gjerne litt bilder til klubbladet
_________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Fri May 11, 2012 11:56 pm Post subject: |
|
|
| moparman wrote: | | Lykke til med kjøringa. Di slicsa du har kjøpt der, har jeg og. Meget fornøyd med di. Ønsker dere fint og tørt vær. |
Hei Nils Otto,
hvor mye dekktrykk bruker du? 20psi ?
Cato
_________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Fri May 11, 2012 11:57 pm Post subject: |
|
|
| challenger wrote: | Lykke til! Og ta gjerne litt bilder til klubbladet  |
Fotografen er klar
_________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Sun May 13, 2012 9:08 am Post subject: |
|
|
| 69GTS wrote: | | moparman wrote: | | Lykke til med kjøringa. Di slicsa du har kjøpt der, har jeg og. Meget fornøyd med di. Ønsker dere fint og tørt vær. |
Hei Nils Otto,
hvor mye dekktrykk bruker du? 20psi ?
Cato |
Mener og huske jeg har 16psi.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Sun May 13, 2012 11:51 am Post subject: |
|
|
Ja, dette gikk dårlig null feste.
Beste tid ble 8.586 60" på 2.406 140kmt ellers lå 60" tidene 2.618 og oppover.
Må nok bruke en del tid på understellet / dekkvalg / dekktrykk for å få bilen til å sette seg.
Det positive var at motor og gear ser ut til å fungere utmerket, ingen feil der.
_________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Sat May 19, 2012 7:06 pm Post subject: |
|
|
Ikke like lett det med racing bestandig.
Men du har vel power nok i bilen. Hva av dekktrykk kjørte du med.
Min erfaring er at di trenger litt varme for og henge godt. Vi ses i setersdalen kansje (valle)
Uansett street legal er gøy.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Sat May 19, 2012 7:30 pm Post subject: |
|
|
Ringte Pony Parts og klagde på dekkene De hadde sent meg feile dekk så nå er de nye på vei
_________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
|