| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sunnmøring Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Tue Aug 14, 2012 1:17 pm Post subject: lakkering |
|
|
da er det dax får å hente inn noen priser for lakkering av min Dodge SuperBee. i den forbindelse ønsker eg tips om ka så er vikti å spørre om for å få mest rikti pris. har hørt sånn laust at det vil kostd rundt 40-50 tusen. meininga med lakkeringa er ikke å sjå ut som ein showcar, men slik den gjorde ut fra fabrikk. vil ikke att bilen skal vere for blank i lakken. skal egentlig ikke sjå nylakka ut i def heile, men bare få vekk solbrent og fargeforskjellen. helst bare ein meget godt 40års gammel lakk, slik har eg iallefall tenkt det. vil selfølgeli demontere det meste sjølv. så her snakka vi om pussing og lakkering. fram, og bak rutene skal oxo ut. i tilfelle rust. men det er ikke noe synelig fra ufsida.alle tips og gode råd som har noe med å få lakkert bilen taes imot med takk. _________________ Dodge super bee 69
Plymouth Road Runner 71 |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|