Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

norusonline???

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Linker
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1973 roadrunner
burner


Joined: 03 Sep 2012
Posts: 45
Location: søgne

PostPosted: Thu Sep 06, 2012 12:47 am    Post subject: norusonline??? Reply with quote

Ser dem aventerer i Amcar børsen at det skal være så billig og sende deler med dem,man får visst en gratis p.box adresse så varene går til dem også vidre sender dem det.....noen som har prøvd dem eller er det bare noe svindel?Er dem noe særlig billigere?Hva med det derre jet carrier konto greiene,hvordan virker det og er dem ok og bruke?Ganske skeptisk til alt som virker for godt til å være sant...
_________________
Tja har ikke så mye annet å si enn at er den glade eier av en -73 roadrunner 340
Back to top
View user's profile Send private message
69daytona
super_coupe


Joined: 28 May 2007
Posts: 534
Location: Goathouse, Modum

PostPosted: Thu Sep 06, 2012 6:14 am    Post subject: Reply with quote

Hei

Har ikke prøvd dem men prøvde jet carrier for noen år siden på noen små ting og det blei dyrt.
Tror jeg hadde 6-10 små sendinger til dem fra forskjellige avsendere.

Grunnen til at jeg prøvde var og få en mva beregning.

Men jag hadde spart på og sende de som enkelt pakker.

Men på store/tunge ting er det sikkert noe og spare.

K-E
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AW-100
cruiser


Joined: 31 May 2012
Posts: 30

PostPosted: Tue Sep 11, 2012 9:38 am    Post subject: Reply with quote

jeg venter pr. nå på en forsendelse via Jetcarrier. Jeg er vedig fornøyd. De store fordelene er at du kan handle med nettbutikker som ikke sender ut av US, og dessuten så volum-beregner de ALLE pakkene som en forsendelse, så lenge de kommer med samme batch. Dessuten er det mange nettbutikker som sender varer ut fra forskjellige varehus, og DET blir foort dyrt på international orders.

Som et eksempel, så venter jeg nå 3 pakker fra www.rockauto.com, 2 pakker fra www.summitracing.com og en pakke fra www.morris4x4center.com. Kun domestic shipping, pluss forsendelsen over. På shipping costs før jeg bestemte meg for å ta det via jetcarrier lå prisen på rundt 40-80$ pr. pakke til Norge.

Men å handle masse smådeler blir fort dyrt, da de skal ha 45kr ekstra pr. kolli i mottak.

_________________
My wife's car only has half an engine!
Back to top
View user's profile Send private message
NorUsOnline
Slant Six


Joined: 27 Dec 2012
Posts: 1

PostPosted: Thu Dec 27, 2012 2:27 pm    Post subject: Frakt fra USA Reply with quote

Hei! Jeg er representant for NorUsOnline i Norge. Ser dere har hatt en disusjon vedrørende frakt av varer fra USA. Jeg er enig om at småpakker med verdi under $35 kan like gjerne sendes pr. post om selger vil sende ut av landet. Det er veldig mange som ikke vil det. En annen ting som en må tenke på når en sender pakker med NorUsOnline, er at det kan ta tid før varen er hjemme i Norge. Beregn mellom 1,5 til 3 måneder. Vi tar ikke noe ekstra for hver pakke, og sender dere varene som privatperson er det ikke noe ekstra for fortolling. Kun havneavgift som ligger mellom 0-500 kr ettersom hvor mye det er. En pall er ca. 500 kr. en samlig på 8-10 pakker ca. 300 kr. Tror fortsatt vi er de billigste. Jeg leverer mindre forsendelser gratis langs E6 mellom Halden og Jessheim en tur for hver konteiner. Vi har ca. en konteiner i måneden. Willy
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Linker All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group